sobota, 19 marca 2016

Moje akcesoria do kolorowania

Tak jak obiecałam, wstawiam kilka zdjęć moich przyborów do kolorowania:
                                    






      Głównie koloruję kredkami firmy Astra, które zakupiłam w sklepie Matras. Są to kredki ołówkowe, akwarelowe także po przejechaniu pokolorowanego obrazka pędzelkiem z wodą otrzymujemy efekt akwareli. Oczywiście można pozostawić je "suche" i też wyglądają pięknie. Ładnie się łączą co jest przydatne w cieniowaniu. Mój zestaw ma zaledwie 24 kolory, ale w przyszłości pewnie zainwestuję w większy zestaw.
     Kolejnymi moimi "cudeńkami" są żelopisy. Świetnie nadają się do wykończeń i małych detali. Dają cudny efekt dlatego szczerze polecam! Ja mam akurat żelopisy marki My School, Elefun i Schemat. Najbardziej lubię brokatowe, ale to już kwestia gustu :)
    Lubię też korzystać z zakreślaczy. Neonowe kolory fajnie się prezentują, ale rzecz jasna co za dużo to nie zdrowo :)

39 komentarzy :

  1. Widzę, że kolorowanie nieźle cię wciąga:).
    ontheicce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Te kredki uwielbiam :) ale mimo wszytko wole rysowac tylko ołówkiem :)

    WOOHO - mój blog Nowy post-zapraszam! :) Jeśli Ci się spodoba to zaobserwuj, to duża motywacja-dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie kolorowanki,suuper kredki:)
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja preferuje szkicowanie, ale każdy czuje się inaczej zależne od techniki. Widać, że to lubisz ;)
    Obserwuję i zaprasza do obserwacji mojego bloga : http://pauluuuu.blogspot.com/
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam Twoją cierpliwość i wytrwałość !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie kolorujesz :) zaobserwowałam :D
    karolajn-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja lubię kredki ołówkowe grube z Bambino są miękkie i dobrze mi się nimi koloruje:-) również zaobserwowałam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam bambino, ale cienkie i w sumie też nie narzekam... Jednak akwarelowe nie równają się z żadnymi :) Marzą mi się Mondeluzy...

      Usuń
  8. Uwielbiam kolorowanki. Mam dwie, jednak nie mam za bardzo czasu, aby kolorować. O widzę, że mamy takie same zakreślacze :)
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. te kredki są fajne mam taką sama paczkę ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  10. Tez jestem zakochana w kolorowankach ,swietnie relaksuja ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. I że też takimi kredkami można tworzyć takie cuda! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolorów kredek masz bardzo dużo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety tylko 24 kolory, a przy cieniowaniu to o wiele za mało...

      Usuń
  13. Wow, świetny zestaw :)

    High Five?
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. my używamy z dziećmi BIC'a , ale te też zapowiadają się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawy zestaw.
    No i lubię kolorowanki w wolnej chwili.
    Www.nacpana-ksiazkami.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale tego masz :) Ja zazwyczaj używam przyborów z BIC'a i z Bambino :)
    Obserwuję :D
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo chętnie przygarnęłabym te kredki i pisaki :) Też lubie malować na papierze i na płótnie :) Obserwuję :) http://catch-a-glimpse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kredki można w miarę tanio nabyć w sklepie Matras :) Ale jakbym miała polecać to poleciła bym inne... :D

      Usuń
  18. Mimo że mam sporo flamastrów, to jednak do kolorowania używam tylko kredek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakich kredek używasz? Ja w sumie po flamastry też mało kiedy sięgam ale czasami są przydatne :)

      Usuń
  19. ja wole kredki tylko ;) obserwujemy? zapraszam :* http://fashinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też najbardziej lubię kredki :)
      Z chęcią zaobserwuję :)

      Usuń
  20. Pokaźny zestaw :D
    obserwuję :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Z kredek zrezygnowałam już dawno. Teraz staram się opanować Promarkery, jednak koloruję nimi dopiero od niedawna.

    Mój kawałek internetu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, nawet nie wiem co to takiego te promarkery...

      Usuń
  22. Uwielbiam rysować ,szkicować, malować i kolorować mam zamiar napisać o tym post , wiec jesli jesteś zainteresowana zapraszam ;)
    http://anothergirlinthesea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale ślicznie :)
    Zapraszam :) http://beciulka69.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Super wpis! obserwuje :)

    http://thefashionconvert.blogspot.co.uk/
    http://secretbeautylife1.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz-to daje mi motywację do dalszego działania.
Zostaw link do swojej strony-na pewno odwiedzę.
Jeśli Ci się podoba zaobserwuj, będę wdzięczna :)