piątek, 18 marca 2016

Testowanie Krajanek Winiary

Następnie przyszedł czas na testowanie w bardziej kuchennym wymiarze. Otóż strona Rekomenduj.to zaprosiła mnie do testowanie krajanek warzywnych do zup.
Otrzymałam trzy warianty krajanek:
-ogórkową
-warzywną
-buraczkową
I to testowanie było dla mnie strzałem w dziesiątkę, jedynie krajanka ogórkowa zbytnio nie przypadła nam do gustu, ale to tylko i wyłącznie dlatego, że jest zrobiona z ogórków konserwowych, a ja preferuję kiszone :) Ale każdy lubi coś innego więc również polecam :)

3 komentarze :

  1. Początkowo ogórkowa też wydawała mi się niezbyt udana, ale dodawałam nieco mniej wody, tartą marchewkę,bulion drobiowy, śmietanę i w sumie wychodzi na 5!

    OdpowiedzUsuń
  2. Też miałam, super do przygotowania zup :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz-to daje mi motywację do dalszego działania.
Zostaw link do swojej strony-na pewno odwiedzę.
Jeśli Ci się podoba zaobserwuj, będę wdzięczna :)