sobota, 9 kwietnia 2016

Testuję Sanex... :)

Ostatnio szczęście mnie nie opuszcza. Przekonałam się o tym kilka dni temu przeglądając pocztę. Otóż był w niej e-mail od Streetcom, że zostałam Ambasadorką Sanex i będę testować żele pod prysznic i antyperspiranty w kulce :)
Jeszcze tego samego dnia kurier zawitał do mych drzwi i przywiózł mi taką oto bogato wyposażoną paczkę.
W paczce było:
  • 12 żeli pod prysznic Sanex Dermo Pro Hydrate
  • 12 dezodorantów Sanex Dermo Total Protection 7in1
  • 100 ulotek z kodami rabatowymi 40% na produkty Sanex do wykorzystania w drogeriach Rossmann 

Byłam wniebowzięta! A rodzina i znajomi wraz ze mną, bo wiedzieli, że oni jako pierwsi będą mieli okazję testować. Tak też się stało. Kosmetyki rozdałam w ciągu trzech dni, a każdego dnia otrzymuję wiadomości i telefony o tym jak są nimi zachwyceni.
Tak samo jak ja, jeszcze nigdy nie trafiłam na aż tak dobre kosmetyki. Od dłuższego czasu nie mogłam znaleźć odpowiedniego żelu pod prysznic dla siebie. Każdy albo się zbyt mało pienił, albo nie pachniał tak jakbym chciała... A Sanex? Mmm, jego zapach jest obłędny i mimo, że jest dość rzadki jest niezwykle wydajny a do tego tak nawilża skórę, że już po pierwszym użyciu widzimy różnicę.





Tak samo zachwalać będę antyperspirant w kulce. Ale nie bez powodu. Otóż mam problem z poceniam i zwykłe kulki nigdy na mnie nie działały. Musiałam używać blokerów typu Etiaxil. Teraz postanowiłam spróbować i zastąpić go antyperspirantem 7in1 Sanex. Wiecie jak pachnie? Po prostu się zakochałam. 
Ale to nie wszystko! Uwaga!!! Działa! Problem pocenia zniknął, a zapach utrzymuje się przez cały dzień. Skóra pod pachami stała się jedwabiście gładka i nawilżona. A do tego nie pozostania żadnych śladów na ubraniach. Jak dla mnie-IDEALNY!
Więcej informacji o produktach Sanex znajdziecie tu: Klik



Chcecie testować tak jak ja? Zapraszam! Pod linkiem niżej można się zarejestrować. Wystarczy regularnie wypełniać ankiety, a szczęście może uśmiechnąć się też do Was! To zupełnie nic nie kosztuje!

52 komentarze :

  1. chyba sobie wejde w link :D tez bym chciala zostac testerem :P duzo wypelnialas ankiet? i zastanawiam gdzie dosteone sa takie kulki...
    pozdrawiam i dodalam do obserwatorow ;D

    info o postach, prosilabym ;p

    ciotkastiv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kulki są dostępne w Rossmanie, jak i na pewno w innych dobrych sklepach kosmetycznych. Konto na Streetcom mam około roku i wypełniam wszystkie ankiety jakie się pojawiają. Niemniej jednak nie jestem w stanie określić ile ich było :) Po prostu loguję się codziennie i sprawdzam czy są jakieś zadania dla mnie :)

      Usuń
  2. i mam pytanie. jak czesto pojawiaja sie jakies ankiety ? i czy trzeba wysylac potwierdzenie o przetwazaniu danych przez poczte? ciotkastiv

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgoda na przetwarzanie danych wrażliwych musi być wysłana przez pocztę polską. Jednak nie musisz wysyłać jej wcale, tylko niestety wtedy nie będziesz brana pod uwagę w wielu kampaniach...

      Usuń
    2. no i wlasnie o to mi chodzi... no nic, trzeba bedzie pobrac, wydrukowac i wyslac :D ale mam nadzieje, ze to bezpieczne

      Usuń
    3. Jak najbardziej bezpieczne, sama wysyłałam i absolutnie nic złego się nie stało-choć też miałam obawy...

      Usuń
  3. Pierwszy raz słyszę o tej firmie, chyba kiedyś wypróbuję ;)

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam firmy, ale się zapoznam :)
    Fajnie, że otrzymałaś tyle produktów, Obserwuję.
    Pozdrawiam
    www.jlw-lifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz słyszę o tej firmie, jak i o Streetcom, być może skorzystam
    nahumanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaciekawiły mnie te dezodoranty :)
    Obserwuję i pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nie miałam okazji posiadać kosmetyków tej firmy, może wypróbuje kiedyś :)
    https://aleksisaliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne kosmetyki! :) Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :) Będzie mi bardzo miło jak pozostawisz po sobie ślad! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje zostania ambasadorką tej firmy :)

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję;-) miłych wrażeń z testowania!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję i już gdzieś słyszałam o tej firmie :))
    nulaamynewblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super. Przykład na to, że jednak małe rzeczy mogą stworzyć coś wielkiego :)
    http://bloogpseudoarytstyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie słyszałam o tych produktach :)


    Kochana mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/04/wiosenne-nowosci-z-romwe-i-shein.html
    Bardzo mi zależy, dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, mega dużo rzeczy do tego testowania! Chyba zarejestruję się na Streetcom ;)
    Miłego testowania :)

    Zostałaś nominowana do przeprowadzenia tego tagu u siebie :)
    http://to-i-owo-nietypowo.blogspot.com/2016/04/tag-wspomnienia-z-dziecinstwa.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale fajnie że Ci się udało. Ja nigdy nie słyszałam o tej firmie ale życzę Ci powodzenia w testowaniu ich kosmetyków.

    Mój kawałek internetu

    OdpowiedzUsuń
  16. pierwsze słyszę o tej firmie :)

    Zapraszam do siebie i zachęcam do komentowania i obserwowania :) by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. O kurcze, żeli to ci nie zabraknie hihi! znam tę firmee gratuluje ambasady ! :D
    http://allegiant997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię oglądać jak testujesz różne produkty.
    Z firmą nigdy się nie spotkałam, Sanex hmm chyba muszę coś zakupić.

    ZAPRASZAM I OBSERWUJE(jako: Aleks Mlodz)
    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne produkty!
    Zapraszam na konkurs do mnie, do wygrania tangle teezer i inne!

    http://pastelowa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. też mam, forma roll-ona mnie strasznie zdziwiła ale pozytywnie, i ten zapach taki inny niż wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  21. nigdy nie słyszałam o tych produktach ;) jestem ich bardzo ciekawa.
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulacje! Bardzo ciekawa recenzja, chyba skuszę się zakupić jakiś produkt z tej firmy :) Obserwuję ^^
    MÓJ BLOG♥ >KLIK<

    OdpowiedzUsuń
  23. Pierwszy raz słyszę o tej firmie :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. także pierwszy raz widzę i słyszę o tej firmie, ale kiedyś coś obiło mi się o uszy. Mam nadzieję że nie tylko tej firmy ambasadorką zostaniesz a szczęście będzie uśmiechało się do ciebie zawsze! :)
    http://mey-meyy.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  25. również je testuję i bardzo sobie chwalę,polecam wszystkim:
    " To pierwszy antyperspirant w kulce ktory zgodnie z obietnica producenta nie robi zoltych plam,chroni skutecznie przed poceniem,nie podraznia okolic pach,ladnie delikatnie pachnie wiec nie koliduje z perfumami a przy tym jest bez parabenow i alkoholu i daje mu trylion gwiazdek za to. Uwielbiam go i od teraz bede uzywac tylko jego. Sanex 7w1 protection staje na wysokosci zadania.Mój numer 1 teraz i zawsze."
    " Zel Sanex dermo pro-hydrate z formuła dermo active3 do skóry bardzo suchej przepieknie pachnie ,konsytencja jest gęsta,dobrze się pieni ale najważniejsze ,że zarówno podczas kapieli jak i po niej skóra jest wyraźnie gładsza,delikatniejsza,nie podrażniona,dobrze nawilzona wręcz nie wymaga balsamu.mimo iż od niedawna uzywam produktów Sanex to ewidentnie widzę pozytywną różnicę ."/taraxia
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratulacje! :) zaciekawiłaś mnie tym wpisem i chyba muszę wypróbować te produkty :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: klik

    OdpowiedzUsuń
  27. O gratulacje :) Ciekawe jak się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co jestem mega zadowolona! :) Najlepsze kosmetyki jakie miałam.

      Usuń
  28. Gratuluję współpracy! Powiem szczerze, że pierwszy raz słyszę o tej firmie, aczkolwiek produkty są całkiem ciekawe :) Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję, Kochana, szczególnie jestem ciekawa tego antyperspirantu w kulce, nawet nie wiedziałam, że Sanex też je ma w swojej ofercie :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. nigdy nie uzywalam :D
    http://mypink-glasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie spotkałam się nigdy z tymi produktami ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Obserwuję :)
    Świetna paczka
    Pozdrowionka
    http://mojswiatbytheonemetis.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  33. Stosuję żel pod prysznic tej firmy i jestem z niego jak najbardziej zadowolona. Czy byłaby możliwość otrzymania od Ciebie takiego kodu rabatowego do Rossmanna? :)


    Buziaki, theviktoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja też zachwycam się żelem sanex darmo pro hydrate. Mam skórę bardzo suchą na nogach i jak dla mnie też żel jest rewelacyjny. Kulka działa również się zgadzam . Trafiony duet

    OdpowiedzUsuń
  35. Nigdy nie miałam nic z Sanexu :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Również znalazłam sie w gronie testerów Sanex. Wraz z znajomymi i członkami rodziny używamy tych produktów każdego dnia. Nie usłyszałam do tej pory żadnego złego słowa. Wszyscy są zachwyceni :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Dzięki żelowi SANEX DERMO PRO HYDRATE można idealnie dbać o suchą skórę. Żel ma bardzo przyjemny i delikatny, kremowy zapach. Jest bardzo wydajny. Różnica na skórze jest widoczna już po pierwszym użyciu :) Skóra jest nawilżona, gładka i miła w dotyku. Jednym słowem - idealny kosmetyk.
    ANTYPERSPIRANT SANEX DERMO TOTAL PROTECTION 7in1 COMPLEX to najlepszy antyperspirant jaki miałam do tej pory. Jestem nim zachwycona i polecam go z czystym sumieniem. Podobnie jak żel ma delikatny zapach. Rewelacyjnie chroni przed nadmiernym poceniem oraz przed brzydkim zapachem. Nie podrażnia skóry, co dla wielu osób jest niezwykle ważne. Dodatkowym plusem jest to, że nie pozostawia śladów ani na czarnych ani na białych ubraniach.

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam testować nowości kosmetyczne, dlatego z niecierpliwością czekałam na efekty stosowania żelu pod prysznic Sanex Dermo Pro Hydrate oraz dezodorantu w kulce Sanex dermo 7w1 protection.
    W pierwszej kolejności mojej ocenie poddałam opakowanie kosmetyków, które w obu przypadkach jest poręczne, wygodne w użyciu i przyciągające wzrok.Stonowane kolory oddają w pewnym sensie ich zawartość czyli neutralność i delikatność


    Kolejnym etapem było zapoznanie się ze składem kosmetyków i przystąpienie do testowania.
    Żel Dermo Pro-Hydrate jest stworzony dla bardzo suchej skóry,który dzięki specjalnej formule zawierającej naturalne składniki nawilżające ,pomaga przywrócić skórze właściwy poziom nawilżenia. Już po kilku dniach systematycznego stosowanie zauważyłam,że moja skóra stałą się gładka, miękka i miła w dotyku.Ponadto znacznie poprawił się jej stopień nawilżenia.
    Podoba mi się delikatny zapach i kremowa konsystencja,dzięki czemu żel jest wydajniejszy i ładnie się pieni.

    Dezodorant w kulce zachwycił mnie oryginalnym opakowaniem, wystarczy przekręcić zakrętkę i od razu stosować.Lekki niewyczuwalny zapach utrzymuje się na skórze przez cały dzień.Formuła 7w1 zapewnia ochronę przed potem ,nie podrażnia i nie wysusza skóry pach oraz nie pozostawia plam na ubraniach. Dzięki temu,że nie zawiera w swoim składzie alkoholu i sztucznych barwników, może być stosowany do każdego rodzaju skóry.Stosowanie dezodorantu w kulce powoduje dbanie o skórę i daje długotrwałe uczucie świeżości.

    Jestem bardzo zadowolona z obu kosmetyków i szczerze zachęcam do ich wypróbowania

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz-to daje mi motywację do dalszego działania.
Zostaw link do swojej strony-na pewno odwiedzę.
Jeśli Ci się podoba zaobserwuj, będę wdzięczna :)