czwartek, 29 września 2016

Kampania TESA dzięki Streetcom

Po raz kolejny już miałam przyjemność zostać Ambasadorką dzięki portalowi Streetcom i tym razem testuję wygodne i proste w użyciu produkty montażowe marki Tesa Powerstrips.
Taką paczkę otrzymałam:



W środku znalazłam:
-2 opakowania dużych plastrów montażowych
-1 opakowanie haczyków dekoracyjnych (2szt)
-1 opakowanie dużych haczyków owalnych (2szt)
-girlandę dekoracyjną
-przewodnik ambasadora
-30 ulotek dla znajomych
-15 sampli plastrów dużych
-15 sampli plastrów dekoracyjnych
-15 sampli pojedynczych plastrów

Byłam mega zaskoczona nie tylko zawartością ale również skutecznością plastrów. Okazały się idealnym rozwiązaniem dla wszystkich tych, którzy lubią ozdabiać swoje mieszkanie, bez niszczenia i wiercenia ścian. Teraz nie muszę wbijać gwoździ wystarczy jeden mały plaster. Niewiarygodne ale prawdziwe!
Należy jednak pamiętać, żeby plastry naklejać na płaskie i uprzednio odtłuszczone powierzchnie. Na haczyki można wieszać przedmioty o wadze 1kg lub 2kg w zależności od rodzaju haczyka.
Mi najbardziej spodobało się to, że nawet gdy przykleimy coś krzywo lub po prostu źle, możemy szybko naprawić błąd i bezproblemowo usunąć plasterek i przykleić nowy. Nie pozostawimy żadnego śladu, a całą operację wykonamy bardzo szybko-wystarczy plasterek pociągnąć.





Dzięki tym plastrom możemy nie tylko wieszać haczyki ale różnego rodzaju ozdoby. Nawet małe obrazy czy ramki do zdjęć pięknie się prezentują bez gwoździ. 
Jestem bardzo zadowolona z kampanii, a same produkty oceniam:
10/10

 Jeśli i Wy chcecie mieć możliwość testowania różnych produktów zapraszam do rejestracji pod linkiem:

13 komentarzy :

  1. ciekawe, czy będą się dobrze trzymały :

    OdpowiedzUsuń
  2. Przydatne rzeczy:)
    http://evildivination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Great post! Useful favors!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  4. Pozytywnie :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. O mi by się takie plastry przydały bo lubię dekorować ściany :D Chętnie zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę je wypróbować w swoim pokoju.

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo przydatne!


    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. W zasadzie nie korzystałam nigdy z takich rzeczy, ale wydaje się być ciekawe XD

    Zapraszam na nowy rozdział ;)
    https://further-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz-to daje mi motywację do dalszego działania.
Zostaw link do swojej strony-na pewno odwiedzę.
Jeśli Ci się podoba zaobserwuj, będę wdzięczna :)