środa, 23 marca 2016

Kolorowanki tylko dla dzieci?

Wielu ludzi z mojego otoczenia ma przeświadczenie, że kolorowanki to zajęcie tylko dla dzieci... Może właśnie dlatego tak długo zwlekałam aby oddać się tej pasji. Często słyszałam pytania typu: co Ci to daje? Przecież to dziecinne. Strata czasu.
Ale rysowanie, szkicowanie i wyszywania nikt się nie czepiał. Czyż to nie dziwne?
Przestałam się przejmować.
Robię to co kocham i nic nikomu do tego...  Zresztą tu nie chodzi o zwykłe pokolorowanie obrazka "byle jak", tylko o odpowiednie dobranie kolorów, o cieniowanie, o łączenie barw. W tych kolorowankach to ja mam władzę i ja decyduję jak dany obrazek będzie ostatecznie wyglądał.
Dopiero ostatnio zaczęłam cieniować i łączyć kolory i sprawia mi to niezłą frajdę. Oczywiście zajmuje to o wiele więcej czasu ale efekt jest nieporównywalnie lepszy... Niestety brak odpowiednich kredek trochę mnie ogranicza.
Jakie są Wasze pasje? Pochwalcie się i nigdy nie zważajcie przy tym na innych. To Wasze życie i należy w nim robić to co się kocha!





Ostatnia kolorowanka to moja praca zgłoszeniowa do konkursu organizowanego przez Crazy Drawings na Facebooku :)

64 komentarze :

  1. Jejku, widać że kochasz to co robisz, to jest niesamowite. Muszę tego spróbować, może i ja rozwinę taką pasję ;D
    Zapraszam do siebie gdybyś chciała od wdzięczyć się obserwacją ;*
    http://xemijlyx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam w domu takie kolorowanki. Świetny relaks. Ostatnio kupowałam w Biedronce jak były w ofercie

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne prace i powodzenia w konkursie :)
    Obserwuje
    queenlaughx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam taką kolorowankę :D Moja jest tematyczna - Alicja w Krainie Czarów - strasznie wciąga :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam te kolorowanki! już zapełniłam jedną :3
    http://allegiant997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne są twoje prace :) powodzenia w konkursie :)
    karolajn-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uwielbiam kolorować! Super się bawię razem z córką przy tym:)
    www.lulajblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio właśnie dużo słyszę o kolorowankach dla dorosłych.
    Podobno to fajny sposób by się odstresować ;)
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze, że robisz to, co kochasz! Też chciałabym się kiedyś nauczyć cieniować. Ostatnio koleżanka kupiła mi książkę na urodziny ,,365 dni bez stresu. Kolorowanki dla dorosłych'' i przyznaję, że uspokaja mnie to! ;) obserwuję. Arleta

    OdpowiedzUsuń
  10. haha kolorować można w każdym wieku :D
    Ostatnio faktycznie coraz modniejsze robią się mandale, kolorowanki antystresowe, moja siostra je zachwala, ale ja wolę tradycyjnie sama narysować ;p

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do nas w wolnej chwili :)
    http://shutupanddancewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe kolorowanki *.* Pozdrawiam
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja ostatnio nie wiem dokładnie, co jest moją pasją. :/
    http://lllittleprincess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nienawidzę kolorować, szczególnie takich drobnych rzeczy, które wymagają tak bardzo dużego skupienia. Dlatego szcun dla ciebie za to wszystko co zrobiłaś :>
    Ja już obserwuję.
    Zapraszam do mnie:
    http://diuclavis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie to pokolorowałaś *.* Widać,że się starałaś ;)

    Pozdrawiam,Jabłuszkooo ♥
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  15. Również posiadam tzw " kolorowankę dla dorosłych". Jak tylko zobaczyłam, że takie coś istnieje to się zakochałam! Naprawdę niezwykła rzecz. Co prawda pokolorowanie jednego obrazka zajmuje dość długo, ale efekty wychodzą coraz lepsze!
    Cudownie wyszła ci ta sowa!!!

    madameanneblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Chciałam sobie kupić taką kolorowankę dla dorosłych, albo jak oni to nazywają do odstresowania się. Ale uznałam, że sama rysuję podobne konturowane rysunki więc bez sensu haha
    Rzeczywiście, efekt z cieniowaniem kolorów o niebo lepszy! Świetnie to wygląda :)

    pozdrowionka. przy okazji zapraszam na mojego snapa: victoriasikora
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  17. Te kolorowanki są super :D bardzo lubię w ramach odstresowania sobie coś pokolorować :) bardzo fajne te w Twoim wykonaniu i powodzenia na konkursie ! Pozdrawiam ;)

    http://barbaretbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz rację ! Kolorowanki nie są tylko dla dzieci,ale również dla dorosłych,to świetny sposób na nudę,zrelaksowanie się ,odstresowanie! Pozdrawiam!

    http://blueroyallife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Widziałam ich wiele, a ta jest o jakieś tematyce? Ładnie pokolorowane, również obserwuję :).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta z sową to "Zaczarowany las", natomiast ta praca konkursowa pochodzi z serii Crazy Drawings, jednak jej nie posiadam tylko wydrukowałam....

      Usuń
  20. Ostatnio mam tyle na głowie, że na kolorowanki mi czasu nie starcza :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślicznie kolorujesz, ja także co jakiś czas to robię.
    Oprócz tego tańczę i dużo czytam ;)
    pozdrawiam,
    niekoniecznietak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam kolorowanki dla dorosłych, można się naprawdę odstresować, ale niestety trzeba poświęcić na to dużo czasu.
    Twoje dzieła są piękne.

    Obserwuje i zapraszam do mnie :)
    http://kinia-testuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Uważam , iż w każdym wieku można kolorować.Natomiast te kolorowanki dla dorosłych są świetne ! :) W wolnej chwili zapraszam na mego bloga : http://natikooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Sama mam u siebie nie małą kolekcję takich kolorowanek i w wolnym czasie lubię sobie w nich coś pobazgrolić ;') Również obserwuję!
    http://olkiks.blogspot.com/
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Dużo słyszałam o tych kolorowankach, podobno odstresowują i uczą cierpliwości. Wyobrażam sobie, że jest to też bardzo satysfakcjonujące i wciągające zajęcie, ale ja nie mam czasu na taką zabawę... Może w Święta znajdę na to chwilkę...

    Pozdrawiam :)
    http://mademoisellepaulline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudownie to pokolorowałaś :O Ja bym na takie cos nie miała czasu :(

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  28. mam w planach rozpocząć zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. To wygląda prześlicznie i jeśli sprawia przyjemność, to nie ma sensu przejmować się innymi :D ♥

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Gdyy bardzo sie nudze to również wyciagam kredki i koloruje :))

    Obserwuje i zapraszam do obserwacji mojego bloga
    Vademecumpiekna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. ale ładnie Ci to wyszło! Obs? ja już:D

    OdpowiedzUsuń
  32. Też bardzo lubię te kolorowanki :) tak jak powiedziałaś, rób to co kochasz!
    photoobiektywna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ślicznie ci to wyszło. Ja też kiedyś zrobiłam post o kolorowankach :)

    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  34. Super prace :)
    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja również posiadam taką kolorowankę - z motywami japońskimi i jestem nią zachwycona <3 <3 To świetna zabawa, rozwijająca kreatywność, a wiek nie ma tu nic do rzeczy~~ Dziękuję za komentarz i obserwację, ja również już zaobserwowałam Twojego bloga :D :D Zapraszam ponownie:
    http://mirella-view.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  36. Twoje kolorowanki są przecudne i widać, że to co robisz sprawia Ci przyjemność i jest twoją pasją :)
    x-lauraxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Posiadam taką w domu i muszę przyznać że to rozluźnia a także uspokaja. Od zawsze lubiłam malować, więc takie coś sprawia mi wielką frajdę w dni kiedy nie ma co robić :)
    może wspólna obserwacja ? Jeśli tak zacznij i zawiadom na blogu :) Anishia15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. No przez głupie stereotypy, ludzie są tacy jacy są. Dorośli wyrastają i zapominają jak to jest być dzieckiem.
    Mam tą kolorowankę jest super ♥ Ale sowa nie wyszła mi tak ślicznie jak tobie. :c

    OdpowiedzUsuń
  39. świetne są te kolorowanki!
    Również obserwuję :)
    Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Też ostatnio wpadłam w wir kolorowania, na moim blogu jest nawet recenzja dwóch kolorowanek :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo fajne koorowanki ! tez ostatnio czasami koloruje :D
    Zapraszam do siebie http://paaaatik.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  42. Ostatnio jest niezły boom na te kolorowanki :) Uważam, że to świetna sprawa nie tylko dla dzieci, bo pomaga to się nam odstresować!

    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  43. Super pokolorowałaś! Ja bardzo lubię kolorowanki bo nie umiem rysować a tu tej umiejętności nie trzeba :)
    Kisiel truskawkowy

    OdpowiedzUsuń
  44. ja spiewam :) ta sowa jest piekna :)

    mój sposób na piękne,farbowane włosy! - http://alexwberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Przejrzałam jeszcze inne Twoje posty i pięknie kolorujesz! Jeżeli sprawia Ci to przyjemność to naprawdę nie ma co się przejmować opinią innych. Tym bardziej, że teraz jest szał na te kolorowanki i wielu moich znajomych takie posiada i są nimi zachwyceni.:)
    Ja jeszcze nie miałam okazji sprawdzić swojej kreatywności w tym przypadku.
    www.CROWDED-DREAMS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Zamierzam kupić sobie kolorowanki- zatęskniłam za tym. Do tego nie jestem dobra w kolorowaniu i wszystkie moje rysunki psuję kolorowaniem, więc jest to dobry sposób na poćwiczenie;)
    Obserwuję;)
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ćwiczenia czynią cuda! Na pewno Ci się uda osiągnąć zamierzany efekt :)

      Usuń
  47. ja sama się zastanawiam na zakupem takowego cuda!

    OdpowiedzUsuń
  48. Od zawsze lubiłam kolorowanki! <3 bardzo fajny post :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Od zawsze lubiłam kolorowanki! <3 bardzo fajny post :)

    OdpowiedzUsuń
  50. ja też lubię czasem coś pokolorować :)
    https://lemona1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Ojej jak pięknie się to prezentuje :)
    Powodzenia w konkursie :*
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, http://liikeeme.blogspot.com/
    A jeśli Ci się spodoba zaobserwuj i daj znać. ;*

    OdpowiedzUsuń
  52. Genialne książki <3

    High Five? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetne książki! Wybrałaś fajne kolory do sowy :)
    stellanutellablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Nie przejmuj sie tym ;) też miałam ten sam probelm ,,co ci to da, jesteś dziecinna" a teraz? prowadzę własną strone facebooku ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Jeszcze się nie spotkałam z tak ciekawym blogiem ! :) Jest świetny ! :)
    Pozdrawiam i zapraszam ponownie do siebie :)
    http://oczyiinnewnetrzaczlowieka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Tez czasami lubie pokolorowac taka kolorowanke dla doroslych ale nigdy nie mam tyle cierpliwosci zeby dokonczyc haha :D tobie za to wyszlo swietnie

    http://malazja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. No chyba też powinnam wrócić do starych czasów i usiąść i odprężyć się przy kolorowance . Super praca Pozdrawiam i życzę powodzenia w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  58. My też w wolnych chwilach sięgamy po te kolorowanki, świetnie relaksują;) obserwujemy i zapraszamy do nas;)

    OdpowiedzUsuń
  59. Miałam dobre chęci i nawet zaczęłam jedną malować, ale niestety nie dałam rady :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz-to daje mi motywację do dalszego działania.
Zostaw link do swojej strony-na pewno odwiedzę.
Jeśli Ci się podoba zaobserwuj, będę wdzięczna :)