czwartek, 24 marca 2016

Kolorowy trening antystresowy

Czas na małą recenzję. Otóż jestem w posiadaniu dwóch świetnych kolorowanek antystresowych i chciała bym się podzielić z Wami moimi spostrzeżeniami o nich :)



Pierwsza z nich to Kolorowy Trening Antystresowy-Wzory i ornamenty. Była to moja pierwsza kolorowanka jaką kupiłam i to właśnie dzięki niej zakochałam się w kolorowaniu. Ma całą masę kwiatów, wzorów, i różnych zawijasów, które aż się proszą o nadanie im życia. 
Nie trzeba tu się zbytnio przejmować tym, że pomalowane strony przebiją na drugą stronę, bo choć druk jest obustronny to kartki są wystarczająco grube, aby chronić przed taką wpadką.
Dodatkowym plusem jest to, że strony są wyrywane, więc gdy jakiś obrazek uda nam się wyjątkowo pięknie pokolorować to można go oprawić w ramkę i powiesić na ścianie :)
Cena z okładki to: 24.99
Moja ocena: 9/10 






Kolejnym moim nabytkiem jest kolorowanka Fantastyczne Miasta Steve McDonald
Udało mi się ją wygrać w konkursie organizowanym przez KsiążkoSfera  na Facebooku. Ależ była moja radość, gdy listonosz przyniósł paczkę, a w środku takie cudo...
No ale do rzeczy.
Format jest większy niż tradycyjne A4, a detali jest całe mnóstwo, więc na pewno nie będziemy się nudzić sięgając po tą edycję. Druk również jest obustronny, kartki wystarczająco grube, które ładnie przyjmują kolory.
Pomimo wszystko jest to moim zdaniem kolorowanka dla zaawansowanych graczy, gdyż czasami gubię się w tych małych detalach i sama nie wiem co konkretnie kolorować i jaki dać temu odcień.
Fajne natomiast jest to, że wszystkie obrazki są podpisane więc wiemy co kolorujemy i w jakim mieście takie budynki możemy zobaczyć. Przyjemne z pożytecznym. Nauka i zabawa :)
Cena z okładki to zaledwie 19.99
Moja ocena: 8/10




A teraz pokażę Wam nad czym dziś pracuję :) Chcecie zobaczyć jak to będzie wyglądało po dokończeniu? Jeśli tak to zapraszam serdecznie do odwiedzin :)

151 komentarzy :

  1. te książki są fantastyczne ;) ja zachwycam się tymi wzorkami i obrazkami
    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW! ta ksiazka to mi sie dopiero super podoba..piekne wzory!!!!

    mój sposób na piękne,farbowane włosy! - http://alexwberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam kolorowankę z serii kolorowy trening antystresowy :D :D Jest świetna <3 <3
    http://mirella-view.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobry pomysł :) Pozdrawiam i zapraszam na :
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie jest tak czasem wrócić do czasów dzieciństwa, co z tego że to nie są jakieś pieski czy tam postacie z bajek do kolorowania. Mi się osobiście bardzo podoba! :)
    cosska-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie posiadam swojej książki z kolorowankami, ale robią wrażenie i pewnie niedługo sama się skuszę. :)
    Obserwuję i pozdrawiam,
    Geek of books&tvseries&films

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdy ujrzałam obraz z miastem, jedynie o czym pomyślałam to "jak można skupić się na takich małych elementach?!"
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://xemijlyx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post, ja nie dałabym rady skupiać się aż na taak małych elementach..
    Super pasja.
    Pozdrawiam
    http://books-every-day.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. podziwiam wszystkie osoby, które kolorują te kolorowanki - ja nie miałabym cierpliwości :D
    nahumanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe kolorowanki *.*
    Pozdrawiam wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi by sie taka ksiązeczka przydała, choc nie miałabym czasu ale byłoby to dobre bo jestem strasznym nerwusem :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo interesujący post :D
    Obserwujemy ?
    bednarkowaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie kolorowanki :) są super. Tylko niestety pochłaniają dużo czasu. Ale można się chociaż zrelaksować :)

    http://kinia-testuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się ♥

    kill-em-with-kindness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię kolorowanki:)

    pelnapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolorowanki są cudowne! :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Takie kolorowanki są świetne! ♥ Ja mam całą z kotami. :)

    Pozdrawiam :*
    CrazyTusiaBlog

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy nie miałem takiej kolorowanki ale słyszę o nich same pochwały :)

    http://tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam te kolorowanki, mogę je malować cały czas. ;)
    Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :)
    Obserwuje! :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam te kolorowanki, są wspaniałe!
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam kolorowanki, za to rysować kompletnie nie umiem :( Świetnie Ci to wychodzi :)
    Pozdrawiam i obserwuję :)

    http://lavvenderlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne kolorowanki <3

    Zapraszam do mnie na konkurs ! ! !
    www.jennydzemson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Takie kolorowanki są świetnie, ja już od dłuższego czasu zastanawiam się nad kupieniem, na ostatnich wakacjach wspólnie z moją koleżanka malowałyśmy obrazek i wyszedł cudownie *.*

    Zapraszam do siebie, również obserwuję :)

    http://suburbangirlblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne są te kolorowanki! Sama też sobie takaą kupie bo są mega czasochłonne i można zapomnieć o istnieniu świata :D
    http://allegiant997.blogspot.com/2016/03/wielkanoc-diy.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Kurcze coraz częściej widzę te kolorowanki :D Chyba się skuszę.
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny blog! Zastanawiam się nad kupnem takiej kolorowanki. http://jullla21.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. A ja nadal nie jestem przekonana co do kolorowanek dla dorosłych ;)
    /foxydiet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam takie kolorowanki, sama mam kilka już kupionych i chyba będę musiała kupić kolejną, tą z miastami, bo mnie zachęciłaś :D Świetne na zabicie czasu, odstresowanie, oderwanie się od rzeczywistości.

    Obserwuję i zapraszam do siebie :) http://fioletowetrampki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. super, jak jestem z młodszym rodzeństwem lobie sobie tak pokolorować fajna sprawa
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Miasta są zdecydowanie dla mnie! Muszę sobie nabyć

    Pozdrawiam,
    Zazdrośnica Zawistna
    [zzawistna.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja zdecydowanie nie mogłabym się skupić na malowaniu takich małych szczegółów ! :D

    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  32. Będąc w różnych sklepach zawsze wpadały mi te kolorowanki do rąk, jednak nigdy nie skusiłam się by je kupić. Może jednak to zmienię bo widzę po Twoim poście, że to świetna zabawa!
    Pozdrawiam http://ksosna.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  33. świetna sprawa z takimi kolorowankami ;)

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ciekawe te kolorowanki, chociaż tyle ich teraz, że aż się dziwie po co ja szkice wypełniam jak mogę wysłać bez wypełnienia projekty i przy okazji sprawić klientom radość :D

    OdpowiedzUsuń
  35. O nie haha XD
    Mam u siebie też przygotowany post o nich :P
    Ja ma 4 takie. Tajemny ogród, Wzory i ornamenty, szczęście i HARRY POTTER, którą kocham najbardziej. ale szczerze mówiąc wgl nie mam czasu ich kolorować :C
    A twoje są piękne :)
    Buziaki :*
    Magymany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. oo też planuję zakup :) bardzo ładnie ci wychodzi kolorowanie.
    http://check-it-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. lubię patrzeć na takie rysunki u innych, ale mi by się samej nie chciało kolorować :) wesołych świąt! :*
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne są te kolorowanki, ale ja raczej nie miałabym czasu na tą zabawę :)
    Obserwuję i liczę na rewanż :*
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo fajne książki :)

    Obserwuje i zapraszam do siebie :)
    http://normalnienienormalnanastolatkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. zapraszam na nowy post ♥
    pandabae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. muszę sobie sprawić na wykłady :) jak pięknie pokolorowałaś :) myślałam że to farby

    OdpowiedzUsuń
  42. Prześliczne są te kolorowanki! Przepiękne wzory i bardzo ładnie pokolorowane :)

    www.livandgadula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Zastanawiałam się nad kupnem tych kolorowanek,ale jednak stwierdziłam,że nie.

    My blog - Click!

    OdpowiedzUsuń
  44. Właśnie zdałam sobie sprawę, jak dawno nie kolorowałam :) Super sprawa!
    Zapraszam do siebie: klik! :)

    OdpowiedzUsuń
  45. uwielbiam takie kolorowanki :D
    ta z ornamentami baardzo mi się spodobała :)
    ostatnie zdjęcie wspaniałe ♥ genialnie ozdabiasz :3
    ja też mam kolorowanki, ostatnio wyposażyłam się w nową o różnych modowych wzorach do zdobienia ...jest przesłodka :D
    dziękuję za obserwację, u ciebie też mi się podoba więc również zostaję na dłużej :D
    Wesołych Świąt!! :*

    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Powiem Ci szczerze, że ja jak byłam mała nienawidziłam kolorować i mi niestety nie przeszło. Trzeba mieć taką cierpliwość, uważać żeby nie wyjechać za linię -_- masakra dla mnie, mnie by to nie odstresowało raczej ;p Ale lubie patrzeć jak inni kolorują ładnie ;D
    Może wspólna obserwacja ?
    Zapraszam na --> Mój Blog
    Zapraszam także do polubienia mojego --> Fanpage

    OdpowiedzUsuń
  47. No te kolorowanki są prześliczne i ty również ślicznie pomalowałaś. *-*
    Właśnie nabrałam ochoty na kolorowanie i chyba zaraz rzeczywiście sobie coś pokoloruję.
    Mam "Zaczarowany las" :)

    OdpowiedzUsuń
  48. kusisz, kusisz, chyba muszę sobie kupić.

    OdpowiedzUsuń
  49. Moja historia z kolorowanką skończyła się po pokolorowaniu jednego obrazka. Niestety nie mam czasu na takie rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  50. Piękne są te kolorowanki, ja sama mam jedną "Zaczarowany las" ;)Na nudne wykłady na uczelni jak znalazł :D
    http://to-moimzdaniem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Jakie cudowne! Ja mam dwie kolorowanki antystresowe, jednak smuci mnie fakt, że nie mam na nie czasu. Według mnie takie kolorowanie jest wielce kreatywne i rozwija wyobraźnię, a także nasze zdolności manualne.
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Fajnie jest mieć jakąś pasje :)
    Dobry pomysł z kolorowankami na nudę xD
    zapraszam http://heyweyfriends.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Mega mi się podoba ta książka, myślę, że niedługo ją zakupie :)
    Wesołych świąt, buziaki ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Ciekawe się wydaje być c;

    OFFICIAL PATTY (klik)

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetny pomysł na odprężenie się :))
    nulaamynewblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Jakie piękne kolorowanki<3

    również obserwuje:)
    http://dzastinnel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Muszę w końcu zainwestować w taką kolorowankę ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Wesołych Świąt ! :*
    Obserwujemy ? :)
    https://mamapoczatkujaca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Witam, zostałaś nominowana do LBA http://szalonaa-ja.blogspot.com/p/pytania-dla-nominowanych-co-sadzisz-o.html
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Świetne są! sama się przymierzam do zakupu, ale najprędzej na kolorowanie miałabym czas dopiero w wakacje :c Obserwuje ;)
    Wesołych!

    OdpowiedzUsuń
  61. Sama posiadam kolorowankę i jestem z niej bardzo zadowolona ;)
    blog: sajecka

    OdpowiedzUsuń
  62. Zastanawiam się w sumie czy takiej kolorowanki nie kupić, jednak mam obawę..czy nie stracę do niej cierpliwości *.*
    zapraszam : http://carolinaimage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Pamiętam, że kiedy byłam mała to miałam mnóstwo podobnych kolorowanek, fajnie, że znowu można je kupić ;)

    Wesołych Świąt,
    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Świetna sprawa z tymi kolorowankami. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Ostatnio takie kolorowanki stały się bardzo modne. Osobiście, nie jestem jakoś do nich przekonany, ale cóż, może kiedyś... ;)

    Pozdrawiam! ;D
    http://www.subiektywniekrystix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Cudowny post! Mega blog <3

    Proszę o poklikanie w najnowszym poście, jeśli zostawisz komentarz z cenami to twój blog pojawi się w następnym poście. ♥
    http://oliwia-blogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Uwielbiam takie kolorowanki! :D Miłego dnia i Wesołych Świąt!

    Komentarz u mnie = Komentarz u Ciebie
    http://bieganiejestspoko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. zaciekawiłaś mnie książkami tego typu :) obserwuje

    janoslights.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Świetne:)
    obserwujemy?:)

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Wygląda naprawdę ciekawie :)
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w tym poście (sukienka i torebka)? Staram się o współpracę i byłabym wdzięczna za pomoc :)

    http://veronicalucy.blogspot.com/2016/03/banggood-outfit.html

    OdpowiedzUsuń
  71. I odstresowuje? Próbowałaś juz malować w stresujących sytuacjach? Pozdrawiam :)

    www.sszuminska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo odstresowuje :) Zapominam przy tych kolorowankach o całym świecie, łącznie z problemami :)

      Usuń
  72. Mnie by te kolorowany raczej zezłościły :D

    OdpowiedzUsuń
  73. Przepiękne <3
    Bardzo dziękuję za odwiedziny na moim blogu :)
    +obserwuję rónież :*
    Pozdrawiam :*
    http://liikeeme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. Bardzo lubię takie kolorowanki, idealny sposób na zabicie nudy :)
    Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych :*
    ewelaina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  75. Ale ciekawa książka. Nigdy nie interesowałam się taki książkami. Nie lubiłam- np. " zniszcz ten dziennik" nie rozumiem takich książek. Ale ta jest inna. Może kupię, zobaczę ;)
    Pozdrawiam :)
    Wchmurach12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. Ciekawa kolorowanka jak i twój blog. Ja także owego posiadam. Może przypadnie ci do gustu, chociaż jesteś O WIELE starsza ode mnie. :D
    amyrysuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. Takie kolorowanki są teraz niezwykle popularne. Ciekawa forma odstresowania się :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  78. od zawsze uwielbiałam kolorowanki ale takich jeszcze nie miałam :D

    OdpowiedzUsuń
  79. świetne, chociaż ja wolę sama rysować niż kolorować :D

    klikniesz u mnie? :) [ Blog ¦ Instagram ]

    OdpowiedzUsuń
  80. Już od dłuższego czasu miałam ochotę kupić taką kolorowankę :) Te pokazane u Ciebie wyglądają na bardzo fajne :)
    Bloga dodaje do obserwowanych, zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  81. ciekawe kolorowanki :)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  82. Ale przepiękne!
    Wygląda niesamowicie, serio. Muszę się chyba w coś takiego zaopatrzyć :D

    OdpowiedzUsuń
  83. fajna sprawa, choć ja wolę sama rysować i malować :)

    OdpowiedzUsuń
  84. przepiękne kolorowanki!!:)

    www.beclassybyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  85. O matko, rewelka! Zastanawiam sie nad zakupem takiej 'kolorowanki' jednak na pewno wymaga to odrobiny wolnego czasu. Efekty sa przecudowne. Jestem zachwycona. Na pewno fajniejsze niż gry komputerowe etc. ;)

    OdpowiedzUsuń
  86. Ooooo coś dla mnie :) Uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  87. Fajne te kolorowankii :) chyba tez sobie kupie :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie Kochana :))
    Odpowiadam na każdą obserwację :)
    vademecumpiekna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  88. Oooo proszę z calą pewnością coś dla mnie- strasznego nerwusa grrrr :P hehe
    serio taka kolorowanka by mi się przydala, zawsze to jakaś fajna odskocznia od szarej rzeczywistości, a jeśli jeszcze przynosi pożądne efekty i daje poczucie ulgi, to sama chętnie ją wypróbuję :) :)
    Bardzo przydatny post ! :)


    Kochana, czy mogłabym Cię prosić o kliki Sheinside? :)
    z góry bardzo dziękuję i jeśli będę mogła odwdzięczyć się tym samym, to śmiało pisz :)
    Pozdrowionka :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  89. Myślę nad tymi kolorowankami ale nie wiem czy bym miała tyle cierpliwości by je malować

    OdpowiedzUsuń
  90. kupiłam taką siostrze - fajna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  91. Uwielbiam takie kolorowanki. 💚

    OdpowiedzUsuń
  92. Dawaj nowy post! Obserwuję i pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  93. Zaskakująco dużo detali, przyjemnego kolorowania w takim razie życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  94. Miasta są genialne ! Muszę wyciągnąć swoje kolorowanki z szafy :)
    Kochana mogłabyś poklikać u mnie w najnowszym poście o TU ? Byłabym wdzięczna :)
    Obserwuję.
    Pozdrawiam,
    PatrisyaStyle

    OdpowiedzUsuń
  95. Obrazek z miastem jest cudowny ! :) Na pewno trudno się go koloruje :) Obserwujemy i liczymy na ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  96. Obie książki chętnie bym przygarnęła :D ja aktualnie koloruję Tropical Wonderland :)

    OdpowiedzUsuń
  97. Uwielbiam takie antystresowe książki. Póki co mam jedną taka kolorowankę jednak niedługo przyjdą mi dwie inne :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  98. Świetny sposób na odstresowanie się :D proszę o poklikanie w moim ostatnim wpisie z Shein <3

    OdpowiedzUsuń
  99. Antystresowy? Chyba dostałabym szewskiej pasji starając się to idealnie zamalować. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie musi być idealnie, ważne żeby Cię odstresowało :P

      Usuń
  100. Przydałyby mi się takie kolorowanki :)
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  101. te kolorowanki chodzą za mna od dawna, może się w końcu skuszę;)!

    OdpowiedzUsuń
  102. Kiedyś uwielbiałam kolorowanki, może czas znów spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  103. Chciałabym mieć czas, żeby się w ten sposób odprężyć XD Naprawdę :/

    Zapraszam na rozdział 10 http://further-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  104. Ja jednak wolałabym tworzyć własny rysunek, wydaje mi się to o wiele bardziej kreatywne i rozwijające, a przy tym również odpręża.

    OdpowiedzUsuń
  105. Love this! I enjoyed reading your post dear.


    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    INSTAGRAM @BEAUTYEDITER

    OdpowiedzUsuń
  106. Przepiękne wzorki <33
    Obserwuję ;)

    http://missdarkness3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  107. Też kupiłam sobie ostatnio kolorowankę dla dorosłych, ale widzę, że ta pt. "Fantastyczne miasta" jest wersją hard! :D Ale myślę, że poradziłabym sobie z nią i skoro mówisz, że dodatkowo miasta są podpisane to wow! Tym ciekawsze musi być kolorowanie :) Też pozwoliłam sobie Ciebie dodać :* Miłego wieczoru! :*

    www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
  108. to zdecydowanie dla mnie, kolorowanki lubię od dziecka, wcale z nich nie wyrosłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  109. Takie kolorowanki to świetna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  110. Planuję sama zakup takich cudeniek, ale bliżej wakacji :D
    Teraz wsiąkłabym totalnie.
    A trzeba co nieco pozdawać :d

    OdpowiedzUsuń
  111. te kolorowanki są super ! :)

    Pozdrawiam i życzę miłego dnia :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  112. Świetne ksiązki. Nie wiedziałam, że takie istnieją ale zainteresowały mnie! Pięknie pokolorowane *O*
    http://aroundempty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  113. fajna sprawa;)

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  114. Ja także korzystam z kolorowanek antystresowych, są naprawde świetne!:)
    Obserwujemy?:)
    madameeangela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  115. Słyszałam o tych kolorowankach jednak sama nie miałabym na to czasu ;)
    Ps. Mogę prosić o kliknięcie w 3 ostatnie linki ?;)Bardzo mi pomożesz.
    http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/04/zamowienie-z-wholesalebuying-i.html
    Buziaki ;);*

    OdpowiedzUsuń
  116. Pięknie to wygląda :) Ja również posiadam podobną książkę. Kupiłam ją w Biedronce za około 20 zł. Okropnie wciąga i odstresowuje. Lubię usiąść i spokojnie spędzić z nią niedzielny wieczór :)
    Dziękuję za komentarz u mnie i zapraszam ponownie- talikaa.blogspot.com ---> nowa notka

    OdpowiedzUsuń
  117. a mnie wkurzają, bo nigdy nie wiem jakie kolory dobrać hahah :D

    OdpowiedzUsuń
  118. Kolorowałabym, gdybym miała na to czas :)

    OdpowiedzUsuń
  119. Lubie kolorować zawsze mi się to podobało ale czasu trochę mało aby się za to zabrać :)
    Obserwuje zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  120. Właśnie koloruje kwiatowe motywy i jestem zachwycona, to świetna zabawa :D
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  121. Planowałam zakupić te kolorowanki ale zawsze jakoś tak schodzi i nie kupuję ;D
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  122. WOW. Jestem pod wrażeniem tych kolorowanek! Zazwyczaj koloruję tylko z synkiem jakieś postaci z bajek, a tu proszę nawet nie wiedziałam, że istnieją jeszcze takie cuda :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Patrycja
    www.modenachmir.com

    OdpowiedzUsuń
  123. Ślicznie, świetny post ! :)
    Obserwujemy ??
    www.vvbre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  124. Takie kolorowanki to fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  125. Świetne kolorowanki ! :) Można miło zagospodarować sobie czas i pokolorować wraz z przyjaciółmi. Super post zapraszamy do siebie ^^

    OdpowiedzUsuń
  126. Ja już obserwuję! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  127. Też się zakochałam w tych kolorowankach!❤️

    OdpowiedzUsuń
  128. Super sprawa!
    PS: Pięknie kolorujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  129. Kochana to na moim blogu to nie była nominacja, ale wyróznienie Ciebie za to, ze poklikałas w linki w poprzednim poscie :*

    OdpowiedzUsuń
  130. ale to fajne :D
    zapraszam do mnie http://karolinastaron.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  131. Jejku jakie niesamowite!
    Ja się teraz wzięłam za kolorowanki z Harrego Pottera. <3
    Buziaki,
    StormWind :*

    OdpowiedzUsuń
  132. Takie kolorowani są zdecydowanie nie dla mnie ;/

    OdpowiedzUsuń
  133. Wygląda super. :)

    Pozdrawiam, www.hoe-e.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz-to daje mi motywację do dalszego działania.
Zostaw link do swojej strony-na pewno odwiedzę.
Jeśli Ci się podoba zaobserwuj, będę wdzięczna :)