poniedziałek, 4 kwietnia 2016

Arcydzieła do kolorowania

Tym razem coś dla koneserów dzieł sztuki, ale również z działu kolorowankowego. Bardzo fajne połączenie, zobaczcie sami:

"Arcydzieła do kolorowania" to zestaw składający się z dwóch książek. Pierwsza to zeszyt z reprodukcjami, który zawiera aż 56 obrazów wybitnych artystów. Druga natomiast zawiera kontury tych samych dzieł, które możemy próbować pokolorować zgodnie z pierwowzorem, bądź użyć własnej fantazji i być może stworzyć własne dzieło sztuki.

Jest to bardzo fajne rozwiązanie zarówno dla dzieci jak i dorosłych, gdyż możemy się dużo nauczyć o malarzach i ich obrazach. Każda reprodukcja zawiera notkę biograficzną poświęconą twórcą i ich dziełom, które mogą stanowić inspirację do dalszego pogłębiania wiedzy o malarstwie.
Kartki są jednostronne, co również zaliczam do plusów tego wydania, ponieważ nie martwimy się, że coś nam przebije na drugą stronę. 
Jednak ja jeszcze nie czuję się wystarczająco zaawansowaną kolorystką aby podjąć się wyzwania i próbować odzwierciedlić reprodukcję. Nie jest to na pewno proste-łatwiej będzie stworzyć z tego "swój" obraz, który potem możemy wyrwać, bo kartki są do tego przygotowane.

Autor: Marty Noble
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Okładka: Miękka
Cena: około 30zł (w zależności od sklepu)
Moja ocena: 10/10

Zgodnie z tradycją tego bloga pokażę Wam moje ostatnie dzieło nad którym wciąż pracuję i do końca jeszcze daleko :)

34 komentarze :

  1. Świetna pozycja. kocham kolorować i z pewnością kupię sobie taki egzemplarz.
    Pozdrawiam.
    www.nacpana-ksiazkami.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzmi ciekawie! Muszę zdobyć w swoje ręce!
    Obserwuję bloga :D

    Pozdrawiam cieplutko ♥
    http://sleepwithbook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta książka jest chyba najlepsza ze wszystkich kolorowanek jakie widziałam.
    ontheicce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie super kolorowanki. Jeszcze takich nie widziałam. Pozdrawiam i obserwuję
    zapoczytalna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz słyszę o tych kolorowankach, na prawdę ciekawe :)
    Pozdrawiam,
    aniam10.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawe, ale mnie zawsze męczą kolorowanki z tak drobnymi elementami. Wolę takie prostsze, kwiatowe, może jakieś mandale :)

    withcoffeeandbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. To musi być świetne :D

    zuzia-aizuz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawe kolorowanki :)
    https://aleksisaliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja raczej na takie kolorowanki bym się nie skusiła, ale pomysł w sumie fajny. Można wykazać się kreatywnością interpretując dzieła na swój sposób lub sprawdzić się czy jest się w stanie odtworzyć pracę znanych artystów. Fajnie, że przy okazji też napisano coś o tych malarzach :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ciekawa kolorowanka, nie słyszałam o takiej jeszcze. Fajnie są, ale myślę, że sama bym się nie skusiła, jakoś wolę takie prostsze np. takie jakie aktualnie kolorujesz :D
    lazurkowasztuka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny pomysł na taką parę, kupiłbym sobie taką gdyby nie to ze i tak nie mam czasu na kolorowanie tych co mam :p
    Buziaki :* Magymany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. mnie się takie osobiście nie podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Może kiedyś kupię. W sumie fajna sprawa :)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne, czekam na efekty jakie powstaną Twoją ręką. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Widziałam już gdzieś tą kolorowankę, ale w ogóle mnie nie zachęciła. Od pewnego czasu szukam czegoś do kolorowania i Twoje zdjęcia bardzo mnie zaintrygowały, więc pomyślę o niej jednak na poważnie :) Obserwuję.
    Justyna z livingbooksx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Takom kolorowankę bym z chęcią kupiła :) Fajnie że pokazałaś z niej co nieco

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne kolorowanki :D
    http://mypink-glasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Mega kolorowanka <3 Widzę , iż to bardzo lubisz <3
    http://natikooo.blogspot.com- zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwszy raz widzę takie kolorowanki jakby dla dorosłych hahah :D



    Zapraszam!
    http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. o kurcze nie widziałam jeszcze takich kolorowanek - sa świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Potrzeba dużo, dużo odcieni kredek :D


    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow! To jest dla mnie świetne rozwiązanie :D Nie znam się na malarstwie, a matura tuż tuż, więc może by mi to trochę pomogło? W każdym razie musi to być świetna zabawa :D
    Pozdrawiam,
    Jessie
    http://lifting-pages.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajne zajęcie na wolny czas :)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Rzeczywiście bardzo ciekawa kolorowanka :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. kocham te kolorowanki, pomagają mi się odstresować ;)

    http://anothergirlinthesea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Tego się nie spodziewałam w wersji do kolorowania :D Czemu jak byłam dzieckiem nie było takich kolorowanek :) Z jednej strony ciesze się, że jeszcze ich nie dorwałam, a z drugiej - chyba w końcu jakieś zakupie, żeby zobaczyć czy moje czarno białe mazgroły też można w tą formę wpleść :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Super :D To dla mnie wielkie, acz bardzo interesujące zaskoczenie! :D
    http://mirella-view.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Jeju te kolorowanki sa super!

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne są te kolorowanki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajny blog ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  31. Genialne!!!
    Dziwię się, że o takiej jeszcze nie słyszałam

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam malarstwo, więc pewnie jeśli skuszę się na jakąś kolorowankę, będzie to właśnie ta. Wygląda bardzo zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  33. nie lubię malować, ale te kolorowanki mnie zachwyciły ! chyba po nie sięgnę

    swinkakloska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz-to daje mi motywację do dalszego działania.
Zostaw link do swojej strony-na pewno odwiedzę.
Jeśli Ci się podoba zaobserwuj, będę wdzięczna :)