środa, 30 marca 2016

Philips Lumea czyli depilacja światłem

Dziś poste troszkę z innej beczki ale to dlatego, że jakiś czas temu postanowiłam zainwestować i zakupić już dawno wymarzony przeze mnie sprzęt do depilacji światłem.
Obawy miałam ogromne, bo choć opinie w internecie głównie były pozytywne, to zawsze istniało ryzyko, że akurat na mnie efektu nie będzie widać. Na szczęście obawy okazały się niesłuszne, ale o tym za chwilę :)
Najpierw przedstawię Wam moje cacko: Philips Lumea SC2005
Domowa depilacja światłem stała się ostatnio bardzo modna. Jest bezpieczna, gdyż skóra jest naświetlana delikatnymi impulsami światła. Niestety nie każdy może z tej przyjemności skorzystać. Warunkiem jest ciemne owłosienie i nie opalona zbytnio skóra.
Cała zabawa polega na tym, że impulsy światła stymuluję mieszek włosowy tak długo, aż owy mieszek zostanie całkowicie zniszczony. W rezultacie włos wypada w sposób naturalny (można mu pomóc:)),  jego wzrost zostaje wstrzymany, a my cieszymy się gładką skórą przez dłuuuugi czas.
Jednak nie wystarczy tu jeden zabieg, gdyż technologia ta działa tylko na włosy, które aktualnie są w fazie wzrostu. Wiadomo, że nie wszystkie włosy rosną w tym samym czasie. Dlatego najpierw trzeba wykonywać cykl zabiegów przez 8 tygodni. Każdy zabieg wykonujemy co dwa tygodnie. Później, gdy już wszystkie włoski powypadają robimy zabieg podtrzymujący raz na 8 tygodni.
Tyle z teorii.
Przekładając to na praktykę to powiem Wam szczerze, że to na prawdę działa! Już po pierwszym użyciu włoski zaczęły bardzo wolno rosnąc, a część z nich po prostu wypadła bezpowrotnie. Po kilku zabiegach właściwie pozbyłam się owłosienia. Maszynki jednorazowe mam tylko "na wszelki wypadek" ale praktycznie ich nie używam.
Takie depilowanie to czysta przyjemność-no może czuje się lekki dyskomfort przy strzałach lasera. Tam gdzie skóra jest delikatniejsza boli bardziej, ale da się wytrzymać. Niektórych nawet nie boli wcale, może tylko ja jestem taka delikatna :)
Fajne jest też to, że depilator ma pięciostopniową regulację intensywności światła. Więc gdy boli za bardzo, zawsze można sobie zmniejszyć. 
Zaleca się też zmniejszanie intensywności na miejscach bardziej delikatnych (linia bikini, pachy).

Nie musimy się też obawiać, że strzelimy sobie przez przypadek w oczy, ponieważ depilator ma zabezpieczenie i musi być dociśnięty do skóry aby pokazał gotowość do strzału.
Ponadto całe urządzenie jest bezprzewodowe, także nie plączemy się z kablami, a ładowanie wynosi zaledwie 1 godzinę 40 minut, zakładając że został całkowicie rozładowany.


Żywotność lamy starcza na 250000 błysków. Jest to sporo, niestety po ich wykorzystaniu nie możemy wymienić lampy. Urządzenie staje się bezużyteczne. Jednak myślę, że spokojnie starczy na co najmniej 5 lat, a może nawet i dłużej, bo później przecież włoski nie będą wcale odrastać więc nie będzie potrzeby używania depilatora...

Reasumując:
Plusy: 
  1. Łatwy w użyciu
  2. Skuteczny
  3. Bezprzewodowy
  4. Bezpieczny
Minusy:
  1. Brak wymiennej lampy
  2. Dość ciężki
 Cena to około 1500zł
Moja ocena: 10/10

56 komentarzy :

  1. Świetny sprzęt, wiesz może gdzie jest dostępny (u mnie w NEONECIE nie ma ;/)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam w Media Expert, tam można nawet zamówić jak nie mają w magazynie...

      Usuń
  2. Wow ciekawe na ile razy takie błyski wystrarczą bo często to nie zafajnie wywalać 1500 zł :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że wystarczą spokojnie na dobrych 5 lat, jeśli będzie go używała jedna osoba. W sumie może na więcej, bo później włoski już nie odrastają więc nie ma sensu sobie strzelać :)

      Usuń
  3. Drogie to ale jakie skuteczne! szkoda że nie można wymieniać tej lampy bo szkoda tyle pieniędzy wywalać :/
    http://allegiant997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy produkt;)
    http://pelnapasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystko fajnie, ale za drogi jak na moje budżety :< no wiadomo, za wygodę się płaci

    obserwuję i zapraszam do obserwacji mojego bloga ;)
    http://dezmansowaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. O matko za drogie zdecydowanie :/
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. hm fajna sprawa, na pewno dużo wygodniejsze rozwiązanie niż jednorazowe golarki

    Alice's World Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja nie bardzo jestem do niego przekonana, ale to moja opinia :P

    http://fit-pasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy post. Zawsze przy takim zabiegu bałam się, że poparzę się tym laserem ;/
    http://apocalypse2189.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma możliwości poparzenia się. Jeśli piecze zbyt mocno zmniejszamy poziom i wtedy nie czujemy już nic :)

      Usuń
  10. Nigdy nie próbowałam xd

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Może w przyszłości zainwestuje, ale jak na razie to zdecydowanie nie na mój budżet :(
    Pozdrawiam
    Magymany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna sprawa :)
    zapraszam - www.xkarr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo bym chciała to przetestować
    Zapraszam do mnie. Odpowiadam na każdą obserwację :)
    http://ragazza99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja niestety się nie kwalifikuję bo mam dosyć jasne owłosienie. Maszynka jednorazówka mi wystarcza.

    Pozdrawiam,
    Zazdrośnica Zawistna
    [zzawistna.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna sprawa, ale jednak cena ;/ możliwe, że w przyszłości zastanowię się nad tym poważniej, ale poki wystarczają mi maszynki jednorazowe ;p

    http://aniam10.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacyjna sprawa! Chyba czas sobie sprawić to cudeńko na wakacje :D
    Pozdrawiam!
    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. super rzecz :)

    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Może w przyszłości zakupię, bo niedawno kupiłam z Brauna, ale ciekawy produkt :)
    http://suburbangirlblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. chyba czas sobie ją kupić!
    Buziaki x
    karolinyjia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny sprzęt, ale mógłby być troszkę tańszy:)
    obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajna sprawa z tym sposobem depilacji od dawna się zastanawiam nad kupnem takiego sprzętu tylko obawiam się że to może być rakotwórcze. Obserwuję i jeśli chcesz zapraszam do mnie :P http://probkomaniaczka88.blogspot.com/ będę wdzięczna za sugestie co do mojego bloga bo powoli experymentuję.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy nie odważyłabym się na depilację światłem.. Boję się, że coś pójdzie nie tak.
    Cenię markę Philips.

    ZAPRASZAM I OBSERWUJE(jako: Aleks Mlodz)
    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Pierwszy raz o tym słyszę. Interesujący produkt :)
    Pozdrawiam wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Słyszałam o tym produkcie, ale byłam dość sceptycznie nastawiona przy mojej bardzo wrażliwej skórze. Jednak brak golenia co kilka dni to bardzo kusząca propozycja i może kiedyś się przeboleję, albo ktoś z znajomych o podobnych problemach da pozytywną opinię. xD
    Pozdrawiam i zapraszam oraz także obserwuję:
    http://nobeauty-nobeast.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Interesujący, tematyczny post!

    High Five? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Wydaje się być świetna :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. o kurde... 1500 ale w sumie sie oplaca!

    Ciekawe zastosowania kremu "Nivea" - http://alexwberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie słyszałam nigdy o tym. Super recenzja! :)
    OUURSELVES.BLOGSPOT.COM -KLIK

    OdpowiedzUsuń
  29. To musi być świetne! Golenie się maszynkami nie jest zbyt miłe, a to mogłoby być lepsze wyjście :D Dziękuję za obserwację i, oczywiście, się odwdzięczam ;)

    zuzia-aizuz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Cena niby wysoka ale na pewno to urządzenie jest przydatne ♥

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja mam urządzenie do depilacji światłem z Remingtona i rzeczywiście działa ale nie tak jak się za tą cenę spodziewałam...no i bardzo boli mnie wykonywanie zabiegów :((

    Fajnie, że Philips się sprawdził. Nie wybrałam go właśnie przez tą krótką żywotność lampy ;P

    Zapraszam Na Mojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
  32. Słyszałam o tym depilatorze właśnie, ale szkoda, że tyle kosztuje. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Już od dłuższego czasu zastanawiam się nad kupnem właśnie tego depilatora :)
    Obserwuję
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo fajny post:) mało teraz takich. Obserwuje od dawna ;)

    kllaudus.blogspot.com

    przyjmuje propozycje typu obs za obs:)

    OdpowiedzUsuń
  35. świetny sprzęt, jednak swoją cenę też ma, ale jakby nie patrzeć jest jej warty :)
    jamaicantrip97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. "Nie musimy się też obawiać, że strzelimy sobie przez przypadek w oczy" pośmiałam się haahahha :D
    szkoda, że nie można wymienić lampy jak się wykończy :<
    http://kreconowlosaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Ciekawe!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba - skomentuj lub zaobserwuj, by być na bieżąco! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    OdpowiedzUsuń
  38. ja to na niego nigdy nie zwracałam uwagi, ale mój mąż i owszem. i nawet się zastanawia nad zakupem!

    OdpowiedzUsuń
  39. Ciekawa rzecz, ale cena by mnie trochę przerażała, szczególnie, że ja wydaje raczej na zdjęcia [sprzęt + dziwne rzeczy do zdjęć] i książki. Priorytety robią swoje ;) I dziwne, że nie da się później wymienić tej lampy oO
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. nie słyszałam jeszcze o depilacji światłem, ale produkt wydaje się bardzo fajny więc na pewno się w niego zaopatrzę! :)
    http://mey-meyy.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  41. świetnie napisane, bez owijania w bawełnę i lania wody, cenię sobie takie posty
    produkt wydaje się w porządku, ale cena to cena i raczej nie jest to pierwszy lepszy zakup, na który można sobie pozwolić
    nahumanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie słyszałam jeszcze o depilacji światłem. Brzmi bardzo ciekawie :)
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Może się skuszę bo dużo o nim słyszałam, jednak za dużo wydatków ://xemijlyx.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetny i na pewno przydatny post! :D
    Słyszałam trochę o tej depilacji światłem ;) Jednak cena nie zachwyca, haha.
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja jestem zbyt wrażliwa na ból, więc u mnie odpada :D

    OdpowiedzUsuń
  46. Brzmi naprawdę świetnie, a jeżeli chodzi o cenę tego urządzenia to przeliczając to ile trzeba wydać na depilację w salonie/woski/maszynki/pianki do golenia/itd + CZAS, żeby zrobić depilację przez 5 lat to wydaje mi się,że to cacka od Philipsa się opłaca :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz-to daje mi motywację do dalszego działania.
Zostaw link do swojej strony-na pewno odwiedzę.
Jeśli Ci się podoba zaobserwuj, będę wdzięczna :)