poniedziałek, 25 kwietnia 2016

"Nie ma jak w domu"

Kilka dni temu listonosz przyniósł dla mnie paczkę. Kompletnie nie wiedziałam co to może być więc otwieram, patrzę a moim oczom ukazała się okładka niczym kolorowanki Johanny Basford :)
Jak się okazało to Wydawnictwo Kaktus znowu mnie rozpieszcza. Kolorowanka "Nie ma jak w domu" Steve'a Duffendack'a. Zobaczcie sami:
Już teraz mogę Wam powiedzieć, że to jedna z moich ulubionych książek do kolorowania. Znalazłam tam to co lubię najbardziej czyli zwierzęta, kwiaty oraz wszystkie rzeczy które możemy znaleźć w każdym domu. Czyli drzwi, meble, świece, ramki na zdjęcia, garderobę i wiele, wiele innych.
Jeśli chodzi o działanie antystresowe to i tu nic się nie zmieniło, gdyż jak tylko siadam do tej kolorowanki i widzę te wszystkie cuda, to już nic innego mnie nie obchodzi. W końcu dom to miejsce, w którym czujemy się bezpieczni więc kolorując jego akcesoria czy też całe wnętrze czujemy ukojenie i spokój.
Zresztą nie będę tu dużo pisać tylko Wam pokażę jak to wygląda w środku :)


Jak widzicie nie mogłam się oprzeć i od razu pokolorowałam akwarium z rybkami :) Może nie wyszło tak jak chciałam, ale wtedy nie miałam jeszcze odpowiednich kredek... Ale teraz już mam! Więc kolejne kolorowanki będą o wiele bogatsze w kolory :)
Reasumując kolorowanka "Nie ma jak w domu" jest dobra nie tylko dla dorosłych. Na pewno dzieci ucieszą się z kolorowania razem z rodzicami tak świetnych ilustracji. Kartki niestety są obustronne, ale kolorując delikatnie nawet pisakami nie przebijają (sprawdziłam). Ilustracje są bardzo zróżnicowane, więc na pewno nie będziemy się nudzić. 

Autor: Steve Duffendack
Wydawnictwo: Kaktus 
Oprawa: Miękka
Ilość stron: 72
Cena z okładki: 24.90zł

Moja ocena: 10/10

37 komentarzy :

  1. Muszę się rozejrzeć za tą kolorowanką - wygląda świetnie :D :D
    http://mirella-view.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie pięknie pokolorowane :D Powinni z kolorowankami sprzedawać też kredki no bo wiadomo nie każdy ma :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście bardzo przypomina kolorowanki Johanny Basford ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę piękne wzory. :) Ja jeszcze się nie skusiłam na żadną kolorowankę. Czekam na taką, która całkowicie mnie oczaruje. :)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&tvseries&films

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie pomalowane!:)
    Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :) Będzie mi bardzo miło jak pozostawisz po sobie ślad ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie pomalowane!:)
    Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :) Będzie mi bardzo miło jak pozostawisz po sobie ślad ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tyle kolorowanek, kiedy Ty znajdujesz czas na to malowanie? :D
    Pozdrawiam
    bloogpseudoarytstyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjj czasami jest ciężko, ale kocham kolorować więc zdarza się, że nawet zarywam przez to noce :)

      Usuń
  8. Jejku tez chce wiedzieć jak znaleźć na to czas :)
    Fajny post :*
    queenlaughx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Te książeczki robią teraz furorę! Są świetne :D Chętnie bym sobie taką sprezentowała.
    Ogromnie dziękuję za odwiedziny! Twój blog również mi się spodobał i na pewno będę tu częściej zaglądać :) Zachęcam również do wzięcia udziału w konkursie - rozdaniu, w którym można zdobyć maseczki do włosów i twarzy wchodzące dopiero do polskich drogerii!
    http://www.camesss.pl/2016/04/test-maseczek-7th-heaven-rozdanie.html
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Na początku byłam sceptycznie nastawiona do tych kolorowanek. Abstrakcją było dla mnie stwierdzenie, że są antystresowe. Ostatnio postanowiłam zakupić jedną i stwierdzam, że choć nie działają mega rewelacyjnie to potrafią zająć czymś myśli.
    http://apocalypse2189.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna kolorowanka, też ją mam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. takie to i ja bym chętnie pokolorowała :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super rybki *-*

    http://allegiant997.blogspot.com/2016/04/random-eyeshadow.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale fajne to :)

    OdpowiedzUsuń
  15. O kurczę, ale świetna kolorowanka :) A tą kolorowankę z rybkami pokolorowałaś mistrzowsko, bardzo mi się podoba :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Spotkałam się juz z tą książeczką :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi się ta ilustracja z płotkiem :) no i fajnie pokolorowałaś te rybki, podoba mi się, ż użyłaś brokatu w wodzie :)
    lazurkowasztuka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolejny raz widzę tego typu kolorowanke i kolejny raz napiszę że ja bym się tylko wkurzala z takimi drobnymi szczegółami :)

    Truskaweczka

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudownie wyglądają ilustracje! Aż chciało by się pokolorować :)
    Pozdrawiam!
    skrytaksiazka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Też lubię czasem pokolorować:-D

    supermama-z-klasa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. już jakiś czas temu chciałam kupić taką kolorowankę :)

    http://fit-pasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Aktualnie mam tylko jedną taką kolorowankę i bardzo chętnie siadam po ciężkim dniu przy niej i zaczytam kolorować niczym małe dziecko! :D

    Pozdrawiam,
    http://miedzypolkami-ksiazki.blogspot.com/2016/04/dwor-cierni-i-roz.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam takie kolorowanki :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Moja siostra kupiła sobie ostatnio kolorowankę, bo to podobno ją odstresowuje, niemniej, na mnie one działają wręcz negatywnie ;P Fajnie wyglądają już pokolorowane prace no ale... to nie dla mnie ;D
    http://drewniany-most.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie wymalowałaś to akwarium :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam te kolorowanki! Naprawdę można się w to wciągnąć. :D
    pozdrawiam♥
    http://natalie-and-books.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja też bym chciała być tak rozpieszczana przez listonosza :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Te kolorowanki są rewelacyjne :)

    http://juliettapastoors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. te kolorowanki sa super mam dwie w domu - ptak i motyle oraz paryski tydzien mody :)

    obserwuje
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie wyszlo ci jak mialo byc? Dziewczyno wyszlo ci naprawde oblednie! <3 Luski to juz w ogole przesliczne! Ja jestem typem ktorego puzzle i kolorowanki wcale nie uspokajaja wrecz pobudzaja i irytuja ale od czasu do czasu cos pokoloruje zdecydowanie wole cos sama narysowac :D

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  31. Oooo miałam to sobie kupić, idealny sposób na odstresowanie się !

    Mogłabym liczyć na poklikanie w linki w ostatnich postach ? ;> Będę bardzo wdzięczna, chętnie się odwdzięczę:)
    by-vanys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Zauważyłam, że coraz więcej osób posiada takie kolorowanki, aż sama muszę sobie taką sprawić! :)
    super wykonanie!

    http://izkaelo.blogspot.com/2016/04/tattoo-rose-inspiration.html

    OdpowiedzUsuń
  33. O super. Jejku ja tak dawno nie kolorowałam, a kiedyś jak byłam mała robiłam to co dzień i bardzo to lubiłam :)

    ZAPRASZAM DO MNIE - kamilalawcewicz@gmail.com

    <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  34. idealna książeczka na wieczorne chwile ;)
    zapraszam no nawy rozdział http://www.emptyy-promises.blogspot.com/ ;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz-to daje mi motywację do dalszego działania.
Zostaw link do swojej strony-na pewno odwiedzę.
Jeśli Ci się podoba zaobserwuj, będę wdzięczna :)