sobota, 30 kwietnia 2016

"Milion kotów"

Kolejny raz jestem oczarowana kolorowanką dla dorosłych. Gdy tylko dostałam ją w swoje ręce wiedziałam, że nie oddam jej nikomu! A to wszystko za sprawą Wydawnictwa Kaktus, które zdecydowanie zajmuje u mnie pierwsze miejsce jeśli chodzi o kolorowanki.
Tym razem mój czas i umysł zajmuje kolorowanka "Milion kotów" Lulu Mayo.
Jak sam tytuł mówi w tej książce znajdziemy koty w każdym wydaniu ;) Wesołe, smutne, rozrabiające czy śpiące. Jestem zachwycona, bo to kolejna kolorowanka o zwierzętach, które uwielbiam.
Okładka miękka z ślicznymi złotymi fragmentami. Druk obustronny, jednak kartki są wystarczająco grube. Ja akurat używam do tej kolorowanki kredek akwarelowych Mondeluz i bez problemu mogę kolorować też na mokro.
Zakochałam się w tej kolorowance głównie dlatego, że pomimo tytułowego miliona kotów jakie w niej znajdziemy ich kolorowanie ani przez chwilę nie wydaje się nudne. Przepuszczam, że dzieje się tak głównie dlatego, że ilustracje pomimo wszystko są różnorodne i tylko od nas zależy jaki kolor będzie miał dany kot...lub ich cała grupa :)
 



Autor: Lulu Mayo
Wydawnictwo: Kaktus
Ilość stron: 64
Cena z okładki: 19.90zł

Moja ocena: 10/10

38 komentarzy :

  1. Świetny post ;)
    Zapraszam ;)
    http://winningsdreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Koty, koty, koty - mnóstwo kotów <3 <3 <3 <3 Moje ulubione zwierzę, muszę mieć tę kolorowankę, wygląda przecudownie <3 ,3
    http://mirella-view.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy post :)
    http://the-rose-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna, zresztą jak każda, którą tu widzę :)
    Pozdrawiam.
    bloogpseudoarytstyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam deja vu, bo już raz ten tytuł widziałam. Muszę ją koniecznie nabyć i dołożyć koleżance do urodzinowej paczki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku jak ja kocham koty :D Ostatnia kolorowanka chyba jest najpiękniejsza ze wszystkich <3
    Pozdrawiam,
    nahumanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zawsze codownie! :)
    Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :) Będzie mi bardzo miło jak pozostawisz po sobie ślad! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tam nie przepadam za kotami uważam że przynoszą pecha. Ale kolorowanki z kotami mogą być. Zapraszam do mnie dzisiaj opublikuję post o kolorowance, którą sama tworzę. Pozdrawiam monika-artystka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolorowanki dla dorosłych są super!

    http://mvrceliablogspot.com zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię tego typu kolorowanki! Sama jedną taką posiadam :P
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super ! Nie wiedziałam że jest wersja z kotami ;) Świetny pomysł na prezent dla fanki kotów

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale fajne kociaki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie genialne kotki *-* Przy tak świetnej kolorowance na pewno miło spędziłabym czas. A i wydawnictwo fajne ;)
    Ogromnie popularne stały się teraz te kolorowanki dla dorsłych. Muszę w końcu zdecydować się na którąś z nich, ale to mega trudna decyzja :( Pewnie wyjdę z księgarni obładowana kilkoma podobnymi egzemplarzami, zwłaszcza że ich cena nie jest aż tak wysoka :)
    Obserwuję <3
    www.to-i-owo-nietypowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Oooo, ta jest świetna :) Będzie idealna dla kociar takich jak ja :D
    lazurkowasztuka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. no faktycznie, ta kolorowanka nawet mi sie spodobala ;p kotal usmiechniety mnie urzekł <3
    ciotkastiv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Przeurocze są te kolorowanki ^^ Zakochałyśmy się :* Pozdrawiamy https://agssymi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. O rany! Coś idealnego dla kociej mamy *_* Chyba bym wszystkie strony pokolorowała przy jednym posiedzeniu, haha :D
    Chyba sprawię sobie coś takiego na dzień matki :D

    http://zycieleniwcze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Te kotki są przeurocze!
    http://apocalypse2189.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Haha, wspaniała kolorowanka. Chyba kupię ją mojemu chłopakowi, który jest ogromnym kociarzem :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolejna czarująca kolorowanka! Idealna książką na odstresowanie :)
    skrytaksiazka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Oo jaaa kiciusie ! <3
    Najlepsza kolorowanka jaką widziałam! :D

    http://allegiant997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Też się ostatnio zastanawiam w zainwestowanie w kolorowankę. Jednak o kotach nie myślę bo ze mnie bardziej 'psiara':p

    Pozdrawiam,
    Zazdrośnica Zawistna
    [zzawistna.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  23. Matko, już pd samego patrzenia mi sie nie chce :D
    Znajac mnie pokolorowałabym pół obrazka i rzuciła kolorowanką o ściane, bo wyszłabym za linie. Przypływ furii w czasie farbowania nie zwiastuje niczego dobrego :)
    Buziaki x
    smile-for-me-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam jedną z kolorowanek, dostałam ją od kolegi na wigilię klasową, ale mój zapał baardzo szybko osłabł. Mimo iż ta wygląda całkiem zachęcająco, chyba nie skorzystam, gdyż czas i tak mi na nie nie pozwala :)
    U mnie za to recenzja książki "Odkąd cię nie ma", zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawe kolorowanki!
    http://pelnapasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajne kolorowanki ;).
    Może wspólna obserwacja?
    Zapraszamy do nas ;).
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja ciągle myślę nad taką kolorowanką ale trzeba mieć na to czas a mi ostatnio go brak, rozwijam bloga, założyłam do niego Facebooka, miło będzie jak polubisz :) obserwuję :D

    jzabawa11.blogspot.com
    Facebook!

    OdpowiedzUsuń
  28. Te kotki są przesłodkie! :) (sama jestem miłośnikiem tych futrzastych stowrzonek). A odnośnie Twojego pytania to używam pasteli z Pentela,według mnie są najlepsze, możesz je znaleźć dosłownie wszędzie, ja swoje kupiłam parę lat temu w Tesco, widziałam też je w biedronce w czasie wakacji. :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam koty! Koty moim życiem. Widziałam tą książkę i chciałabym ją mieć! Mam w domu 4 te kochane zwierzaczki <3


    wiktoriakarnecka.blogspot.com <-- Klik

    OdpowiedzUsuń
  30. Hej, przyszłam z informacją, że dodałam nowy rozdział na bloga, jeśli opowiadanie Cię zainteresowało ;)
    http://further-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam koty :) Mój kociak jakby zobaczył taką kolorowankę porwałby ją z zazdrości :D Tyle wspaniałych koteczków do pokolorowania :P

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam tą kolorowankę i jest cudowna :D Uwielbiam koty <3
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. jaka słodka kolorowanka !
    https://swinkakloska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Ajajaj ale cudo *.* Ja na razie poluję na drugą kolorowankę z Harry'ego Pottera, a potem może się na tą skuszę :D Wygląda świetnie, a te kotki są sweet :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na konkurs :D
    Magymany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne :) muszę pokazać tę kolorowankę przyjaciółce, która kocha koty i rysować ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. koty są cudne, ale ja nigdy nie wiem jakim kolorem je zabarwić, nawet te bajkowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Urocze są te kotki. Kolorowanie to fajny sposób aby urozmaicić sobie życie.

    Mój kawałek internetu

    OdpowiedzUsuń
  38. Zostałaś nominowana do LBA monika-artystka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz-to daje mi motywację do dalszego działania.
Zostaw link do swojej strony-na pewno odwiedzę.
Jeśli Ci się podoba zaobserwuj, będę wdzięczna :)