środa, 24 sierpnia 2016

Le Petit Marseillais

Po raz pierwszy miałam okazję zostać ambasadorką firmy Le Petit Marseillais. Wiem, nazwa trochę ciężka, ale da się przyzwyczaić. Ale mniejsza z tym, zobaczcie lepiej co dostałam do testowania :)

Trzy przepięknie pachnące kosmetyki pod prysznic i cały ogrom próbek dla znajomych, które w sumie znikają w zastraszającym tempie, bo każdy jest ciekawy tych kosmetyków :)

Kremowy żel pod prysznic Le Petit Marseiilais Malina i Piwonia to jak dla mnie istne cudo tego świata. Zapach pomimo malin nie jest zbyt słodki ani przytłaczający, jest idealny i długo utrzymuje się na skórze. Ponadto jego formuła delikatnie oczyszcza skórę, a skóra pozostaje pachnąca, miękka, nawilżona i oczyszczona. Do innych jego zalet koniecznie trzeba dodać: 

- ph neutralne dla skóry 

- produkt testowany dermatologicznie

- baza myjąca pochodzenia roślinnego.

 W tym balsamie do mycia jest zawarta cała gama składników pochodzenia naturalnego: masła Arganowego, wosku pszczelego i olejku różanego. Taki skład pozwala nie tylko na oczyszczenie, ale również na pielęgnację naszej skóry. Formuła kremowego balsamu daje nam nawilżenie, które utrzymuje się aż 24H!
Wrażenie po jego stosowaniu jest takie, jakbyśmy użyli zamiast żelu pod prysznic balsamu do ciała, który nie tylko nawilża ale też doskonale myje. Dla mnie rozwiązanie idealne, ponieważ pozwala zaoszczędzić sporo czasu :)


Tu również zostały użyte naturalne składniki takie jak Akacja i masło Shea. Bardzo przypadł mi do gustu ten krem, ponieważ pięknie pachnie, a moja skóra po nim jest miękka jak aksamit. I wcale w tym momencie nie przesadziłam :)


Dziękuję za możliwość testowania
 #ambasadorkaLPM


17 komentarzy :

  1. great post... have a nice day
    www.soslubadem.blogspot.com.tr

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się tym razem nie udało, ale zapachy mają rewelacyjne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie trzy zapachy są obłędne:-) #AmnasadorkaLPM

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie prezentują się te produkty...

    OdpowiedzUsuń
  5. LPM mają świetne zapachy... takie niespotykane !:)

    OdpowiedzUsuń
  6. będziesz pachnieć cudnie po użytkowaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i udanych testów życzę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie fajne produkty :D Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurcze ciekawa firma i ciekawy asortyment!

    http://allegiant997.blogspot.com/2016/08/sammydress-v2.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam ich żele pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Żel pod prysznic Le Petit Marseillais bardzo pozytywnie mnie zaskoczył. Żel dobrze się pieni, łatwo się spłukuje. Skóra po prysznicu jest delikatna i nawilżona. Żel nie uczula. Ma bardzo przyjemny zapach.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ten żel pod prysznic z maliną i piwonią. Jest świetny :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Akurat te kosmetyki na prawdę świetnie pachną! Lubię z nich korzystać ;)

    www.gitaraiszpilki.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja kocham te kosmetyki przede wszystkim za zapach! Szczęściara z Ciebie, że mogłaś zostać ambasadorką :)
    Bardzo fajny blog, chętnie zaobserwujemy. My wraz z chłopakiem dopiero zaczynamy więc liczymy na wzajemne wsparcie z Twojej strony! :) www.fitlov.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja tam uwielbiam francuskie nazwy, bardzo mi się ten język podoba :D. Chociaż słyszałam, że ciężki do nauki.
    O, muszę spróbować tej maliny i piwonii. Z tej firmy miałam tylko pomarańczę, ale byłam bardzo zadowolona, więc prędzej czy później do niej wrócę :).
    Krem do mycia też trzeba przetestować, moja wrażliwa skóra uwielbia tego typu kosmetyki.
    Gratuluję zostania ambasadorką ^^!
    City of Dreaming Books

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz-to daje mi motywację do dalszego działania.
Zostaw link do swojej strony-na pewno odwiedzę.
Jeśli Ci się podoba zaobserwuj, będę wdzięczna :)