środa, 27 lipca 2016

Milion Psów-wspaniełe ilustracje do kolorowania

Otwieram kopertę i moje usta tworzą wielkie OOOOOO :O 
A to wszystko za sprawą Wydawnictwa Kaktus, które po raz kolejny sprawiło mi taką wspaniałą niespodziankę pod postacią kolorowanki. Ale to nie jest zwykła kolorowanka! Są tam psy, psiaki, piesiunie, które lubię najbardziej!
Im bliżej przyglądałam się tej kolorowance tym bardziej odpływałam w świat kolorowych pomysłów. Widziałam oczami wyobraźni jakie cuda mogę tu stworzyć i zamierzam to zrobić, bo mam na czym! 
Kartki są grube, porządne i nawet dwustronny druk nie przeszkadza. Można kolorować na mokro bez obawy przez jakimkolwiek zniszczeniu kartki. Przepuszczam, że pisaki czy cienkopisy też nic nie zepsują, choć niestety nie zdążyłam spróbować. Ale jakby ktoś był ciekawy to oczywiście mogę przeprowadzić taki test...
Dodatkowo kolejny plus tej książki to szyte kartki. Po ostatnimi moimi przykrymi doświadczeniami z Animorphią zwracam na to szczególną uwagę. A więc i pod tym kątem zapewniam, że książka Wam się nie rozpadnie nawet po mocnym jej rozłożeniu. 
A co do samych ilustracji, to nie będę wiele mówić bo wystarczy jedno słowo: CUDOWNE... Zresztą zobaczcie sami:







Piękne prawda? Te ostatnie mandale tak mnie zauroczyły, że od nich na pewno zacznę. 
Jeśli do tej pory zastanawialiście się czy nabyć tą kolorowankę to na prawdę polecam! 

Autor: Lulu Moyo
Wydawnictwo: Kaktus 
Ilość stron: 64
Cena z okładki: 19.90

Moja ocena: 10/10

24 komentarze :

  1. Wolałam z inną tematyka :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejśc w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wolę kotki ;D Ale kolorowanka świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za psami, ale te są po prostu cudne, ponadto świetne wzory :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mamy podobną kolorowankę i jest GENIALNA! Twoja nas zwaliła z nóg :) Słyszałyśmy o milion kotów, ale o tej? :D Rewelacyjny wpis! Pozdrawiamy i ślemy buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem ciekawe :)
    http://tuniemanicciekawego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog, ciekawy post! ;-) ja mam antystresową kolorowankę "energia" :)
    zapraszam do mnie: http://illusionbreathe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam aż pomalujesz :3.
    modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam aż pomalujesz :3.
    modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. O kurcze, koniecznie muszę zaopatrzyć się w tą kolorowankę, tym bardziej, że uwielbiam psy:3 Świetny wpis! Pozdrawiam i zapraszam do siebie www.girl-with-passion.blogspot.com
    Jeśli wpadniesz i zaobserwujesz będzie mi bardzo miło ❤

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeju uwielbiam te kolorowanki i sama mam ochotę, tylko na wersję z kotkami.
    Zapraszam do mnie na Konkursowy Sierpień!
    https://onlybooks-jdb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna - kocham psiaki. Swoją drogą też lubię książki zszyte, a nie sklejone i dotyczy się to nie tylko kolorowanek. Pozdrawiam, nahumanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak, ja ostatnio też trochę koloruję ;3 jednak wolę zdecydowanie abstrakcyjne motywy ;3
    pozdrawiam
    psychoil.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jako, że jestem tzw. "psiarą" to taką kolorowankę z chęcią bym przyjęła i pokolorowała :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. O mamo ile kolorowania :) Na rok taka jedna książeczka :D

    www.gitaraiszpilki.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniała :) Życze powodzenia przy kolorowaniu :)

    Zapraszam :)
    http://normalnienienormalnanastolatkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. ale extra
    http://0lja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Psów jeszcze nie kolorowałam :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo mi się podoba ta kolorowanka. Widzę tam też dużo motywów roślinnych, które bardzo lubię.
    https://kreovitawita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja zaniedbałam swoje kolorowanie, ale powrócę do tego. Póki co bardziej, zajęłam się szkicowaniem i rysowaniem.
    Ale całość prezentuje się b. dobrze! Czekam na efekty kolorowania! :))

    OdpowiedzUsuń
  20. COŚ CUDOWNEGO!!!! Wiem po sobie, że mega odstresowuje :D :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz-to daje mi motywację do dalszego działania.
Zostaw link do swojej strony-na pewno odwiedzę.
Jeśli Ci się podoba zaobserwuj, będę wdzięczna :)