wtorek, 29 marca 2016

Akcesoria do kolorowania c.d

Ostatnio kredki i wszelkie akcesoria, które mogą (choć nie muszą) przydać się do kolorowania są moją małą obsesją. Choć sklepy stacjonarne są raczej słabiutko wyposażone w takie profesjonalne mazidła to czasami można natknąć się na coś interesującego. Może to i nie jest profesjonalne jednak ostatnio wyposażyłam się w kleje brokatowe. Nie nadają się one do wszystkich kolorowanek, jednak czasami ładnie wygląda pokrycie nimi już pokolorowanego obszaru... Są dość tanie, bo za 10 sztuk zapłaciłam około 15zł, a są naprawdę bardzo wydajne. Nie używa się ich często, ale jednak warto mieć je w swoim wyposażeniu.

Masa detali=masa odstresowania :)

A na koniec moje ostatnie dzieło:
Sztuki cieniowania jeszcze do końca nie opanowałam, ale wciąż ćwiczę i próbuję... Nie jest łatwo. Może jak będę już miała moje wymarzone kredki to pójdzie mi lepiej. 

Następny post będzie o mojej kolejnej zdobyczy kolorowankowej, więc zapraszam serdecznie :)

48 komentarzy :

  1. Ja też kupiłam ostatnio kleje brokatowe i okazały się kompletną klapą... :/
    Obserwuje. :)
    amyrysuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka piękna !:) Te kolorowanki to super sposób na zabicie czasu

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie kolorowanki! i to Twoje cieniowanie świetne ! :)
    http://allegiant997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne są takie kolorowanki, ale widzę iż to twoja pasja ;* Ładnie cieniujesz przecież :) Zapraszam : http://natikooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjj to jeszcze nie jest ten efekta jaki pragnęła bym uzyskać :)

      Usuń
  5. Ooo, wow :D *o* Efekt jest niesamowity! :D Świetny pomysł z pokryciem obrazka klejami brokatowymi <3
    http://mirella-view.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie to wszystko wygląda :))
    nulaamynewblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie... Masz talent :)
    Obserwuję :)

    Zapraszam Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny rysunek *,* Kleje brokatowe to fajna sprawa ale mi chyba już wszystkie wyschly XD
    Buziaki :*
    Magymany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojeeej, przepiękne! *.* Ja mam swoją kolorowankę dekoracje vintage i ją uwielbiam :)

    Zapraszam! http://tangledstories314.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo, jak pięknie kolorujesz :D podoba mi się pomysł z wykorzystaniem klei brokatowych, z chęcią tak spróbuję, ale pierw muszę sobie takie zakupić. jak dla mnie dobrze sobie radzisz z cieniowaniem, jest dość subtelne, ale ładnie to wygląda, tak delikatnie :)
    lazurkowasztuka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. genialnie to pokolorowałaś <3
    https://karolajn-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie ci to wyszło *_*

    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie ci to wyszło *_*

    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejku, jakie śliczne *.* Ja również sądzę,że to uspokaja

    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeju jakie śliczne rysunki.
    yelloow-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ty serio to fajnie wygląda 😱❤️ Idealny sposób na zabicie czasu !
    Zapraszam do siebie http://reginabogucka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Efekt WOW! ♥
    Takie kolorowanki to świetna sprawa! :)
    Pozdrawiam :*
    ✿CrazyTusiaBlog✿

    OdpowiedzUsuń
  18. Efekt jest wspaniały!

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny sposób na zabicie nudy, a efekt świetny :)

    ja obserwuje
    http://izkaelo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Muszę w koncu to kupic haha :D Idealny pomysł na wolny czas ;))

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny post !!!!!!!
    i super blog ... zachęcam cię do wzięcia udziału w konkursie na moim blogu ...
    małe wymagania :) '
    łatwo wygrać :) http://alicestyle76.blogspot.com/2016/03/26-dzien-kobiet-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam takie kolorowanki! Również obserwuje:) primegoal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Kleje brokatowe kojarzą mi się z dzieciństwem. Zawsze miałam ich mnóstwo. Kiedyś też kręciły mnie kolorowanki etc ale z czasem zauważyłam, że to nie dla mnei :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie!
    the-fight-for-a-dream.blogspot.com
    Blog się spodoba? Zaobserwuj

    OdpowiedzUsuń
  24. Ślicznie pokolorowalas, ja też mam zamiar kupić sobie jakąś kolorowanke ;)

    immort4lgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Obrazek podoba mi się. Zwłaszcza ptaki mają cudne kolory. Jednak koło z wzorami moim zdaniem wyglądało by lepiej w innych kolorkach!
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie wiedziałam do końca jakie kolory będą dobrze pasowały do tych ptaków, ale ostatecznie nie chciałam żeby było zbyt ciemno... Następnym razem może będzie lepiej :)

      Usuń
  26. Naprawdę pięknie. Może się skuszę i też kupię sobie taką kolorowankę :)
    Zapraszam
    http://wet-streets.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Jakie sliczne♡

    styleandvital.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. w internecie pełno tych wszystkich kolorowanek, kredek, wszystkiego. wszyscy potwierdzają kojące działanie tych malowanek. Sama jestem ciekawa czy u mnie zadziała :D a pomysł fajny z tymi brokatami, na pewno efektywne na żywo :)

    Pozdrawiamy i zapraszamy www.radywszpilkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Widać, że musisz wkładać sporo pracy w to co robisz, a efekty są naprawdę świetne! ;)
    Obserwuje :)
    http://borderlinemilka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne!! Szkoda że ja nie mam cierpliwości do takich rzeczy :( Pozdrawiam Pośredniczka

    OdpowiedzUsuń
  31. jakie to piękne! :D
    http://kreconowlosaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Cieniowanie kredkami to dla mnie najgorsze co może być, a co dopiero kolorowanie, więc przyznam, że podziwiam. Szkoda, że te wszystkie kolorowanki mają słaby papier i akwarele na nie położyć to śmierć :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, papier nie nadaje się do położenia akwareli, bo po rozmyciu wodą zwyczajnie tracimy efekt... No cóż, jakoś trzeba sobie radzić :)

      Usuń
  33. Ja staram się cienowiać najprostsze rysunki jednak nie mam w tym wprawy, także zachwycę się twoimi dziełami bo są naprawdę świetne!
    http://xemijlyx.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie wszystkie rysunki są stworzone do cieniowania. Czasami, gdy są zbyt małe detale warto odpuścić i pokolorować zwyczajnie :)

      Usuń
    2. I cieszę się bardzo, że podobają Ci się moje prace :)

      Usuń
  34. Uwielbiam patrzeć na te kodowanki ;) Są piękne jednak ja nigdy nie kolorowalam. Jakoś nie miałam kiedy się za to zabrać ale chciałabym spróbować i sprawdzić czy mnie to odstresuje

    OdpowiedzUsuń
  35. Obie kolorowanki są świetne :D ! Ślicznie je pokolorowałaś! :)

    Pozdrawiam,Jabłuszkooo ♡
    Mój blog-KLIK!
    Spodobał Ci się mój blog? To zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  36. Jestem naprawdę pod wrażeniem. Świetnie to wygląda. Szczególnie gdy ktoś potrafi naprawdę to zrobić efektywnie. :)
    Z chęcią prześledzę Twój blog jako obserwator.

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękne są te kolorowanki i do tego coraz bardziej popularne :) Chyba się w końcu skuszę ;)

    Zapraszam Na Mojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
  38. Osobiście jestem sroką i uwielbiam brokat :D. Mam trochę pudełeczek z takim sypkim i często po niego sięgam, gdy robię kartki urodzinowe lub świąteczne dla przyjaciółek ;).
    Ślicznie wyszły te ptaszki ^^.
    Z cieniowaniem też wciąż jeszcze mam problem, a jedyna rada to ćwiczyć, ćwiczyć, ćwiczyć. Pomagają czarno-białe zdjęcia :).
    Kolorowanki ciągle mnie kuszą, ale jak dla mnie najlepszy etap to szkicowanie - kolorowanie średnio lubię, bo zawsze coś psuję :P. Może kolorowanki to dobry pomysł na trochę ćwiczeń? Pomyślę nad tym :).
    City of Dreaming Books

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz-to daje mi motywację do dalszego działania.
Zostaw link do swojej strony-na pewno odwiedzę.
Jeśli Ci się podoba zaobserwuj, będę wdzięczna :)