środa, 22 czerwca 2016

Jak koloruję to zapominam

No właśnie. Tak jak w tytule. Ostatnio mało mnie tu za co ogromnie Was przepraszam ale to wszystko wina kolorowania. No może nie do końca, bo mamy też sezon truskawkowy i trochę doba była za krótka aby wszystko pogodzić tym bardziej, że dostałam nową kolorowankę i zwyczajnie nie mogłam się od niej oderwać :)
Wierzę, że mi wybaczycie i z chęcią pooglądacie to co przez ten cały czas wyczarowałam :)
Większość z Was pewnie poznaje skąd pochodzi ten obrazek. Otóż dostałam od siostry moją wymarzoną kolorowankę "Animorphia" i koloruję całymi dniami :)
Ma masę szczegółów, a każdy wymaga mega dopracowania. Jest to tak pracochłonne, że nawet rodzina zaczęła narzekać, że ma mnie mało. 
Kolejne moje dzieło z tej serii:
A teraz dopiero zaczęłam taką oto ognistą papugę:
Sami widzicie jak się wkręciłam :) Książka jest ekstremalnie wyjątkowa. Ale ma jedną wadę :( Wypadają z niej kartki... Brakuje szycia ale tak to często bywa (choć nie zawsze) z Polskimi wydaniami.
Pochwalę się jeszcze moją dotychczasową kolekcją kolorowanek, która stale się powiększa :)
(taki rodzaj uzależnienia)

35 komentarzy :

  1. Pięknie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękne <3 <3 Muszę ją nabyć, ilustracje są zjawiskowe~~

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow jestem pod wrazeniem. Świetnie je wykonałaś :) Piękne :)
    Dziękuje za odwiedziny i klikanie :*
    PS: obserwuje, świetny blog
    pozdrawiam Zapraszam-Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjnie Ci to wyszło i super książeczka. Mam nadzieję, że niedługo pokażesz jeszcze inne obrazki z tej książeczki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie to wyglada <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. WoW zbiór masz niezły, na ciebie działa to tak jak na mnie dobra książka :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowite! Świetnie to wygląda ;)
    Dziekujemy bardzo za miły komentarz, również obserwujemy ;)
    stegofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. wow, ale tego już masz, zazdroszczę :D Świetnie pokolorowane, z resztą jak zawsze :) Najbardziej podoba mi się ten gepard :) Pozdrawiam! :)
    lazurkowasztuka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! świetnie, pięknie to wygląda :)
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna kolorystyka. O panie sporo tych kolorowanek - do wyboru, do koloru :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie dobierasz kolory. Pięknie to wygląda. No i kolekcja zadowala. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super Ci to wychodzi :) Nazbierałaś już sporą kolekcje malowanek :) Musisz być już mega zrelaksowana :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne obrazki! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak widzę dużo uzbierałaś kolorowanek ♥ Śliczne te obrazki :))

    Mam małą prośbę czy mogłabyś poklikać w linki w ostatnim poście oraz w banner na pasku bocznym byłabym bardzo wdzięczna! Pozdrawiam i zapraszam do siebie na nowy post ;>

    Mój blog¦

    OdpowiedzUsuń
  15. Ooo tak, sezon truskawkowy! Nie słyszałam o tej kolorowance, ale z tego, co widzę, jest cudna. Kurczę, ile Ty tego masz! Ja mam jedną kolorowankę, w której rzadko maluję, ale faktycznie często robię to, aby się po prostu odstresować. Chociaż Tobie wychodzi malowanie znacznie lepiej niż mi! :D Arleta

    OdpowiedzUsuń
  16. Te rysunki są naprawdę super :0
    Zapraszam do mnie: modowajoanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna kolorowanka. Sezon na truskawki pełną parą!!! :D Pozdrawiam,
    https://wrrabii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Efekt jest świetny ale nie miałabym cierpliwości do takich szczegółów :D

    Truskaweczka (klik)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeju, jak pięknie CI to wychodzi ! Przecudowny efekt ♥

    zycieniegryzie-neatea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolekcja niczego sobie. Masz naprawdę ciekawe hobby. Ja mimo iż rysuję to uważam ze kolorowanie jest najgorszą robotą bo wtedy bardzo łatwo spierniczyć rysunek.
    Gratuluję prezentu. Fajnie że Ci się podoba, życzę połamania kredek.

    Mój kawałek internetu

    OdpowiedzUsuń
  21. I like! Thank you for sharing.

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    INSTAGRAM @BEAUTYEDITER

    OdpowiedzUsuń
  22. Totalnie nie kręcą mnie te kolorowanki, ale w Twoim wykonaniu są cudowne!

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. ja ostatnio cały czas czytam książki na wattpadzie i naprawdę polecam
    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. wow super! ja mam jedną kolorowankę i maluje w niej jak mam zły dzień :)

    http://by-klaudiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Genialny post, jak zwykle ^^
    Zapraszam serdecznie na nowy rozdział <3
    http://further-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Jaka duża kolekcja kolorowanek :) Ja mam tylko jedną i ją zaniedbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne, ja ciągle przymierzam się do zakupu ale nawet kupić nie mam czasu a co dopiero malować.

    jzabawa11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie ! Ale Ty masz talent ! :) Pozdrawiam :)
    zapraszam do siebie: http://oczyiinnewnetrzaczlowieka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiękne obrazy, a kolory są bardzo malownicze

    OdpowiedzUsuń
  30. Pięknie Ci to wychodzi! :o ja też się wkręciłam w kolorowanie, to uzależnia :)
    Pozdrawiam, obserwuję i zapraszam do siebie :*
    https://sianowlos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz-to daje mi motywację do dalszego działania.
Zostaw link do swojej strony-na pewno odwiedzę.
Jeśli Ci się podoba zaobserwuj, będę wdzięczna :)