czwartek, 21 lipca 2016

Lech Ice Mojito

Ostatnio dzięki portalowi TestMeToo miałam okazję przetestować nieznane mi dotąd piwo smakowe Lech Ice Mojito. 
Ja ogólnie bardzo lubię piwo smakowe dlatego z takiej okazji bardzo się ucieszyłam.
Wyczekiwanie na kuriera oczywiście trwało kilka dni ale w końcu paczuszka dotarła i zobaczcie co było w środku...
Dwa czteropaki puszek, każda po 500ml. Hmm zapowiada się miłe testowanie... Tak też było. Jako, że paczka dotarła akurat w moje urodziny już wieczorem postanowiłam wraz z rodziną przyjrzeć się tym puszkom bardziej dogłębnie :)
A więc zacznijmy od najważniejszego-piwo to zawiera tylko 2% alkoholu dlatego tak mi się spodobało. Ponadto ten smak jest inny niż wszystkich piw jakie spotkamy na Polskim rynku.
Mega orzeźwiające, nie za słodkie, delikatne i ten posmak mięty. Mmm aż się rozmarzyłam :)
Jednak trzeba pamiętać, że najlepiej smakuje bardzo dobrze schłodzone. 
Ale podsumowując dla mnie połączenie piwa z limonką i miętą jest połączeniem idealnym na upalne dni jakie właśnie się zbliżają... :)
Moja ocena: 10/10

Chcecie mi pomóc? To zapraszam do przeczytania mojej relacji z testu, wystarczy kliknąć:

18 komentarzy :

  1. Też lubię tego Lecha chociaż nie przepadam za piwami smakowymi. Jednak te ma w sobie tą nutę, która bardzo mi smakuje.
    Pozdrawiam i zapraszam:
    http://nobeauty-nobeast.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o takiej odmianie, a leszki bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  3. a skuszę się na takie piwko! :)

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. OOOOOOO takie testowanie jak najbardziej mi się podoba xD

    http://bloogpseudoarytstyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz słyszę o takich smakach ^^ Fajne testowanie :)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w ubiegły weekend skusiłam się na tą wersję smakową jednak do mnie nie przemawia...ale życzę miłych testów:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe testowanie :) ja lubię od czasu do czasu napić się smakowego piwa, ale tylko i wyłącznie podczas wielkich okazji jak urodziny czy sylwester. Tak ogólnie to nie pijam alkoholu :D
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Akurat wczoraj piłam :D Jak dla mnie to smakuje jak cytrynowe piwo z dodaniem pasty do zębów, zdecydowanie nie dla mnie :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie przepadam za alkoholem. Smakowe czasami sobie sączę ze znajomymi, ale to naprawdę rzadko :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie pije ogólnie alkoholu, ale od czasu do czasu piwo smakowe wskazane! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio próbowałam, nie oceniałabym na 10/10, ale może takie 7.

    OdpowiedzUsuń
  12. Na piwo jestem jeszcze za młoda, mimo mojej 17. na karku, alkoholu jeszcze nie tknęłam, aczkolwiek słyszałam, że to piwo jest bardziej jak orzeźwiająca lemoniada, a "piwo" ma bardziej w nazwie niż smaku. Pozdrawiam, nahumanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie przepadam za żadnym rodzajem alkoholu więc to nie dla mnie mimo że smakowe jest słabe :)

    Truskaweczka (klik)

    OdpowiedzUsuń
  14. jakbym miała 18naście to bym spróbowała :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. A więc.. zdrówko!
    http://tuniemanicciekawego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Spóźnione sto lat! :) a ten smak jest boski :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz-to daje mi motywację do dalszego działania.
Zostaw link do swojej strony-na pewno odwiedzę.
Jeśli Ci się podoba zaobserwuj, będę wdzięczna :)